گفت‌وگو|

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به رأی پرونده بیرانوند و صحبت‌های درویش/ اصلانیان: چادرملو برای گل نخوردن آمده بود

0:30 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به رأی پرونده بیرانوند و صحبت‌های درویش/ اصلانیان: چادرملو برای گل نخوردن آمده بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باشگاه پرسپولیس در این فصل یارگیری خوبی داشته و همه شرایط برای مدعی بودن در ۲ جام مهیاست.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی کار بسیار سختی دارند، اظهار داشت: واقعاً امتیاز گرفتن در تختی بسیار مشکل است و سرخابی‌ها در استادیوم آزادی کار به نسبت آسان‌تری داشتند.

وی افزود: بازیکنان چادرملو به دنبال گل نخوردن و نباختن بودند و حتی نیم‌نگاهی به ضدحملات هم نداشتند و همه راه‌ها برای رسیدن به دروازه این تیم بسته بود.

لوکاس ژوآئو کمی کُند است و باید بهتر شود

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظر من گاریدو باید ۲۰ دقیقه قبل از پایان بازی تاکتیک تیمی را عوض می‌کرد. وقتی راه‌های نفوذ بسته است، پلن و برنامه تیم باید روی توپ‌های هوایی برود.

اصلانیان تصریح کرد: موقعيت‌های خطرناک این بازی بسیار کم بود و همان یک موقعیت خطرناک موجب پیروزی شیرین پرسپولیس شد؛ باید زودتر از این‌ها تیم تغییر تاکتیک میداد و از قد و قامت ژوآئو در این بازی بهره می‌بردند.

وی در ادامه مطرح کرد: البته به نظرم این مهاجم کمی کُند است و انشاءالله در تعطیلات رویش کار بشود بهتر است تا بازیکن سریع‌تری باشد.

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به رأی پرونده بیرانوند و صحبت‌های درویش/ اصلانیان: چادرملو برای گل نخوردن آمده بود

اصلانیان بیان کرد: پرسپولیس برای این فصل یارگیری خوبی داشته و هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز برای مدعی بودن پرسپولیس در ۲ جام مهیاست.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با ارزیابی عملکرد سرمربی این تیم تا به اینجای فصل، خاطرنشان کرد: گاریدو تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. این تیم کم‌وکسری ندارد و از آن‌طرف سرمربی تیم توانایی خود را نشان داده و توانسته از بازیکنان باشگاه استفاده لازم را ببرد.

اگر بیرانوند خلاف کرده، محرومیت تعلیقی معنا ندارد

اصلانیان در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در پایان بازی گفت: به نظر من رأی پرونده علیرضا بیرانوند عادلانه نبود و با صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه موافق هستم. اگر خلافی صورت گرفته، دیگر محرومیت تعلیقی چه معنایی دارد؟ درویش حق دارد به این موضوع اعتراض کند و از نظر هیچ کارشناس فوتبالی این رأی منطقی نیست. 

وی اضافه کرد: این رأی فقط به نفع بیرانوند و باشگاه تراکتوری است که با او تمدید کرده و هر دو در بهترین شرایط قرار دارند و با این رأی هم هیچ‌گونه ضربه‌ای به آن‌ها وارد نشد. به نظرم محرومیت تعلیقی بیش‌تر یک شو و نمایش بود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *