سناریوی تخریبی علیه استقلال در جریان مذاکره با سرمربی خارجی!

0:40 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۶۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سناریوی تخریبی علیه استقلال در جریان مذاکره با سرمربی خارجی!
برخی جریان‌های مخالف مدیریت فعلی استقلال با ارسال ایمیل به گزینه‌های مدنظر باشگاه اعلام کردند تیم مدیریتی کنونی در آستانه تغییر است و بهتر است برای اعلام موافقت خود بیشتر تأمل کنند.

خبرگزاری میزان - مدیران باشگاه استقلال در جریان مذاکره با گزینه‌های خارجی برای انتخاب سرمربی جدید این باشگاه با دردسر جدیدی مواجه شدند که این اتفاق روند مذاکرات صورت گرفته را با مختل کرده است!

سیاست محوری مدیریت باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی خارجی، مذاکره با گزینه‌های خارجی در سکوت کامل خبری بود با این حال روز جمعه نام برخی از گزینه‌های جدی استقلال در فضای مجازی منتشر شد که با رونمایی از این اسامی برخی جریان‌های مخالف مدیریت فعلی استقلال با ارسال ایمیل‌های فراوان به گزینه‌های مدنظر باشگاه اعلام کردند تیم مدیریتی کنونی باشگاه در آستانه تغییر است به همین علت بهتر است زمان بیشتری برای مطالعه روی این باشگاه صرف کنید!

ایمیل‌های ناشناس برای کاندیدا‌های نیمکت استقلال، آن‌ها را از ادامه مذاکره با نمایندگان استقلال منصرف ساخته تا به این شکل باشگاه استقلال با چالش غیرمنتظره‌ای مواجه شود.

هرچند که در حال حاضر مدیران باشگاه استقلال پلن جدیدی برای مقابله با این رفتار و کارشکنی انتخاب کردند، اما پرسش مهم اینجاست که پشت پرده این اتفاقات چه کسانی هستند و با چه اهدافی چنین رفتاری را طراحی و اجرا می‌کنند؟ به نظر می‌آید دستگاه‌های نظارتی باید در اسرع وقت با بررسی این موضوع عوامل پشت پرده این جریان تخریبی را شناسایی کنند تا آسیبی به وجه فوتبال ملی و باشگاهی ایران وارد نشود.

تنش آفرینی در جریان مذاکره با مربیان خارجی مدنظر باشگاه استقلال و تلاش برای اجرای پروژه ایران هراسی گردانندگان این سناریو قطعاً می‌تواند با واکنش جدی دستگاه‌های نظارتی همراه باشد.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند هواداران واقعی باشگاه استقلال تا زمانی که سرمربی خارجی این باشگاه به شکل رسمی از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال معرفی نشده از بازنشر اخبار مرتبط با این موضوع خودداری کنند تا حاشیه سازان به روند مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید خارجی آسیب نرساندند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *