تیموریان: رنکینگ برای ما خیلی مهم است/ امیدوارم دست پر از ازبکستان برگردیم

10:41 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیموریان: رنکینگ برای ما خیلی مهم است/ امیدوارم دست پر از ازبکستان برگردیم
مربی تیم ملی فوتبال گفت: با بازیکنانی که امیر قلعه‌نویی دعوت کرده و تدابیری که برای این بازی دارد، امیدواریم دست پر از این بازی برگردیم.

خبرگزاری میزان - آندرانیک تیموریان پیش از سفر تیم ملی فوتبال به ازبکستان اظهار داشت: ازبکستان یکی از تیم‌های سخت گروه ماست و امتیازات لازم را مانند تیم ملی ایران جمع‌ کرده است. امیدوارم یک بازی خوبی را در تاشکند انجام دهیم.

مربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: با بازیکنانی که امیر قلعه‌نویی دعوت کرده و تدابیری که برای این بازی اندیشیده، امیدواریم دست پر از این بازی برگردیم و با روحیه خیلی بهتر به مصاف قطر برویم.

وی افزود: تک تک بازی‌های تیم ملی شرایط خاص خود را دارد و سنگینی بازی خود را در هر بازی یک تیم روی تیم دیگر اعمال می‌کند. این بازی هم مستثنی نیست و بالاخره زیبا بازی کردن و جمع‌آوری امتیاز یک چیز متفاوت است، اما در آخر تیم ملی فوتبال ایران باید به جام جهانی راه یابد. این مهم‌ترین نکته‌ای است که همه کادر فنی، قلعه‌نویی و تک تک بازیکنان روی این موضوع تمرکز دارند.

تیموریان درباره رنکینگ ۱۹ تیم ملی گفت: رنکینگ برای تیم ملی ما خیلی مهم است و بازیکنان تا الان افتخارآفرینی کردند و زیر پرچم جمهوری اسلامی کار می‌کنند و امیدوارم این رنکینگ بالاتر برود تا بتوانیم تک رقمی شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *