کارگری: تعامل خوبی بین فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک حاکم است/ چالش ما نداشتن پشتوانه در ورزش قهرمانی است

12:43 - 17 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۳۹۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کارگری: تعامل خوبی بین فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک حاکم است/ چالش ما نداشتن پشتوانه در ورزش قهرمانی است
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: اَبَر چالش ما در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان نداشتن پشتوانه در ورزش قهرمانی است که باید این موضوع جدی گرفته شود.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان به ریاست اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون و اعضاء مجمع در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

غفور کارگری در سی‌امین مجمع عمومی فدراسیون اظهار داشت: عملکرد ما در المپیک و پارالمپیک درخشان و قابل تقدیر بود و از عزیزان حاضر در مجمع تشکر می‌کنم. بیشترین مدال در پارالمپیک کسب شد؛ ۲۰ مورد تاریخسازی صورت گرفت و در بخش بانوان خیلی خوب عمل کردند.

وی افزود: بانوان کاروان ما درخشان بودند و آورده‌های خوبی برای مقام معظم رهبری، نظام و مردم کشورمان داشتند. آورده‌های فرهنگی و اجتماعی در پاریس بی نظیر بود. قبل از پاریس با فدراسیون‌ها قول و قرار داشتیم که بعد از پاریس تحولات اساسی را آغاز می‌کنیم و مقدمات آن هم چیده شده است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: اردو‌های تاشکند قبل از پاریس شروع شده است و طراحی کردیم که در رویداد‌ها به یکدیگر کمک کنند. برای لس آنجلس هدف گذاری کردیم و راهبردمان توسعه کیفی در برنامه ما است.

کارگری ضمن بیان اینکه بین فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک تعامل بسیار خوبی وجود دارد، مطرح کرد: اَبَر چالش ما نداشتن پشتوانه در ورزش قهرمانی است که باید این موضوع جدی گرفته شود. خواهشم این است که هیات‌ها مسئول توانمند در این زمینه انتخاب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی بسیار مهم است. مربیان زیادی داریم و باید سطح آن‌ها را بالا ببریم. تا سال‌های سال مبنای مدیریتمان باید فرمایش رهبر انقلاب باشد که فرمودند ورزش جانبازان و معلولین و قهرمانی این‌ها نسبت به قهرمانی ورزش کسانی که مشکل جسمی ندارند دوبرابر بیشتر ارزش دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *