اخباری: داوری در حق ما ظلم کرد/ روی یک غفلت گل خوردیم

19:43 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اخباری: داوری در حق ما ظلم کرد/ روی یک غفلت گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: یک لحظه غفلت و اشتباه در خط دفاعی باعث شد که گل بخوریم.

خبرگزاری میزان - سعید اخباری پس از شکست یک بر صفر چادرملو مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: به پرسپولیس و هواداران این تیم این برد را تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم که جنگیدند و باعث شدند که تیم حریف به چالش کشیده شود و به زحمت بیفتد. حدود ۹۵ دقیقه دروازه‌مان بسته ماند. آنالیز خوبی از حریف داشتیم و می‌دانستیم که چطور با حفظ بازی در مقابل روزنه‌های آن‌ها را بببنیدیم. فکر می‌کنم یک لحظه غفلت و اشتباه در خط دفاعی باعث شد که گل بخوریم.

وی ادامه داد: این جمله کلیشه‌ای است، اما حقیقتا این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. خیلی دویدند و جنگیدند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. پرسپولیس با این همه ستاره و ۴، ۵ برابر ما هزینه کرده است و حمایت‌هایی هم از آن‌ها می‌شود که به عینه امروز لمس کردم و متوجه شدم. به هرحال تا پایان بازی‌ها باید یک سری مسائل را بپذیریم و کنار بیاییم. امیدوارم در این تعطیلات تمرینات خوبی را داشته باشیم و در بازی‌های آینده برای برد تلاش کنیم.

سرمربی چادرملو در مورد اینکه امروز تیمش دفاع کرد، اما دفاعش اتوبوسی نبود، گفت:، اما برای ما راضی کننده نبود. به هرحال انتهای این داستان نتیجه‌ای است که ثبت می‌شود. خیلی‌ها بازی را ندیدند و بعد که متوجه نتیجه می‌شوند می‌گویند چادرملو باخت و این ناراحت کننده است. من امروز ناراحت شدم، چون حداقل یک امتیاز می‌توانست سهم بچه‌های ما باشد. خط دفاع ما روی نیمه زمین بود نه در محوطه جریمه. یک سبکی از بازی بود که خوب پیش می‌رفت، اما نشد.

وی ادامه داد: یک سری مسائل را هم باید در نظر بگیریم. شاید یکی دو بازیکن ما در لیگ برتر بازی کرده بودند و به نوعی اولین بارشان بود که مقابل پرسپولیس بازی و هواداران آن‌ها بازی می‌کردند. باید درک و کمک شان کنیم که تجربه بیشتری به دست بیاورند.

اخباری در مورد وضعیت چمن ورزشگاه تختی گفت: از بازیکنان که پرسیدم از وضعیت چمن راضی بودند و نمی‌توانیم بابت چمن بهانه بیاوریم. شرایط برگزاری بازی خوب بود، اما در مورد داوری باید نکته‌ای بگویم. قبل از بازی گفتند VAR دارد و مشکلی وجود ندارد، اما از ابتدا تا انتهای بازی VAR وجود نداشت. متاسفانه همان چیز‌هایی که برخی تیم‌ها هر هفته استفاده می‌کنند اینجا نبود. چیز‌های ظالمانه‌ای (در فوتبال) وجود دارد که عدالت را دور کرده است. همان یک بازی که قرار بود پخش مستقیم به ما برسد، VAR نبود که اگر بود صحنه‌هایی اتفاق افتاد که می‌شد روی آن‌ها مانور داد. 

وی ادامه داد: خیلی صحنه‌ها وجود دارد و یک نمونه آن خطایی بود که ولسیانی روی بازیکن ما انجام داد و فیلمش هم موجود است. از تیم داوری خیلی ناراحتم نه به خاطر قضاوت شان بلکه به خاطر برخوردی که با یک تیم شهرستانی مظلوم داشتند.

اخباری در ادامه تصریح کرد: مربی ما دقیقه ۵ به داور چهارم معترض شده که چرا کادرفنی پرسپولیس در هر صحنه به داوری معترض می‌شود، اما همان زمان کارت قرمز گرفت. سید جلال حسینی دوست خوب من که یک الگو برای بازیکنان جوان است چندین بار از منطقه فنی خارج شد، اما چرا به او کارت ندادید؟ این برخورد‌ها با تیم شهرستانی درست نیست. اگر یک بازیکن یا مربی می‌خواهد به جایی برسد باید نترس باشد و داور هم همینطور. سر علی تاران بازیکن ما را ببینید چطور با آرنج زده اند و خونی شده است. متاسفانه برخورد داور بدتر از تصمیم است. خیلی از برخورد آن‌ها ناراحتم چرا برخورد‌ها متفاوت بود. این برخورد‌ها و نگاه‌ها اصلا زیبنده و شایسته نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیم‌های تازه وارد در سال اول به چالش می‌خورند و شما چه قولی به هواداران می‌دهید، گفت: تلاش می‌کنیم که به چالش نخوریم. چه قولی می‌شود داد؟ الان در جایگاه هشتم هستیم و باید در ادامه راه بهتر شویم. مردم یزد فوتبال فهم هستند و جایشان امروز در ورزشگاه خالی بود و تلاش می‌کنیم در سال اول سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *