بختیاری‌زاده: بازیکنان استقلال فوق‌العاده بودند/ به خودم ایمان داشتم که به استقلال آمدم

22:34 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بختیاری‌زاده: بازیکنان استقلال فوق‌العاده بودند/ به خودم ایمان داشتم که به استقلال آمدم
به خاطر بازی‌های قبلی لیگ کمی تحت فشار بودیم ولی تمام تمرکز و تلاش بچه‌ها این بود که با تغییر کردن پیروزی را با دست آورند.

خبرگزاری میزان - سهراب بختیاری‌زاده پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل هوادار، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران عزیزمان تبریک و به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم. فوق‌العاده بودند. خیلی خوشحالم این بازی سخت را بردیم. هوادار تیم خوبی بود و نباید به جدول نگاه کنیم. در شروع لیگ هستیم و هوادار در دیدار‌های قبلی نشان داد سخت گل می‌خورد.

بختیاری‌زاده درمورد تاثیر خودش در این برد اضافه کرد: بازیکن و مربی را نمی‌توان با یک بازی تست قضاوت کرد. نباید عجول باشیم. کار خاصی نکردم. امروز تیم خوب بازی کرد و شکل خوبی داشت، اما این نفرات می‌توانند قوی‌تر و باکیفیت‌تر بازی کنند. این پیروزی حاصل کار خودشان بود و فقط از لحاظ روحی و روانی با آن‌ها صحبت کردم. خواستم بیشتر به هم پاس بدهند. نگران نباشند و آرامش داشته باشند. خواستم ذهنیت منفی روز‌های گذشته را فراموش کنند.

وی درپاسخ به وضعیت خود پس از حضور سرمربی خارجی، گفت: بحث ما فقط این بازی بود. قبلاً هم توضیح دادیم. برای باشگاه بازی با هوادار مهم بود تا مربی خارجی هم انتخاب شود. به همین دلیل خواستم در این چند روز کنار تیم باشم، اما الان ۳_۲ روز استراحت داریم و با توجه به تعطیلات فیفادی، فرصت خوبی است تا باشگاه سرمربی خود را انتخاب کند. بودن یا نبودن امثال من عجیب و غریب نیست. این تیم را باشم یا نباشم، قلبی دوست دارم. آرزو می‌کنم شرایط تیم خیلی بهتر از این باشد. قطعا در روز‌های آتی می‌نشینیم و با مدیریت باشگاه بیشتر درباره آینده صحبت می‌کنیم. آینده تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

بختیاری زاده درمورد اینکه آیا تمایل دارد در صورت انتخاب نشدن سرمربی خارجی در این تیم به کارش ادامه بدهد، گفت: در جواب سوال قبلی گفتم به تنها چیزی که فکر می‌کردم بازی با هوادار بود. از الان باید دید باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. هنوز هم روی حرف خود هستم که فقط برای کمک کردن در این بازی آمدم. پس از آن اگر مربی خارجی آمد و شرایط برای کادرفنی، باشگاه و من مهیا بود، با افتخار همکاری می‌کنم. اگر نباشد بودن یا نبودن امثال سهراب بختیاری‌زاده زیاد فرقی ندارد، زیرا تیم و آینده استقلال مهم است. امروز تغییراتی در ارنج اصلی دادم و سعی کردم از بازیکنان رو به جلوتر استفاده کنم. نفراتی که تیم حریف را تحت فشار قرار داده و بتوانند پاس بدهند. 

سرمربی موقت استقلال خاطرنشان کرد: سعی کردم از نفراتی استفاده کنیم که از کل فضای بازی استفاده کنیم و خدا را شکر همین هم شد.

بختیاری‌زاده درخصوص اینکه آیا تاکنون درمورد جذب سرمربی خارجی با او مشورت شده است، عنوان کرد: خیر. در این ۳_۲ روز بیشتر با بچه‌های تیم درگیر شناسایی تیم هوادار و نقاط ضعف خودمان بودیم. سوال‌های این نشست تا حدی شبیه هم است. پس از این بازی حتما برای من هم مهم است که باشگاه می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد. البته تاکید می‌کنم استقلال و هواداران مهم هستند. امیدوارم در آینده تغییرات مثبتی رخ بدهد.

وی درباره حمایت فرهاد مجیدی از خودش و گزینه بودن این مربی برای سرمربیگری استقلال، عنوان کرد: او عزیز من است. با همه همبازیان خود در ارتباط هستیم. این باید یک بدعت خوبی باشد که هر کدام از ما اگر در باشگاه فعال نیستیم، برای تیم و مربی‌اش خوب بخواهیم. حتی اگر مربی خارجی باشد. اگر می‌گوییم استقلال را دوست داریم فقط نباید منتظر باشیم که خودمان در مجموعه باشیم. فرهاد شایستگی‌های خود را نشان داده و یکی از تاریخ‌سازان باشگاه است. از او تشکر هم کردم. حتی افرادی که انتقاد کردند از روی دلسوزی بود و ایرادی ندارد. انتقاد هم جزئی از کار فوتبال حرفه‌ای است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *