لبخندِ رضایت سرمربی چلسی بعد از پیروزی در لیگ کنفرانس

10:46 - 13 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۵۹۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لبخندِ رضایت سرمربی چلسی بعد از پیروزی در لیگ کنفرانس
سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش در لیگ کنفرانس و پریمیرلیگ راضی است و بعد از پیروزی مقابل خنت بلژیک، به تمجید از آن‌ها پرداخت.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال چلسی در دومین بازی‌اش در لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه ۴ بر ۲ خنت بلژیک را شکست داد. لندنی‌ها پیش از این بازی، سه پیروزی متوالی مقابل بورنموث، وستهام و برایتون در لیگ برتر به دست آوردند و بارو را در جام اتحادیه انگلیس شکست داده بودند تا به رکورد پنج برد پیاپی در این فصل برسند و عملکرد درخشانی به همراه سرمربی جدیدشان داشته باشند.

انزو مارسکا سرمربی آبی‌های لندن در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل خنت، ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش، اظهار داشت: یک بازی خیلی خوب را از چلسی شاهد بودیم. ما در این دیدار با حریف سختی روبرو شدیم، اما من از رویکردمان راضی هستم. حیف شد که گل دوم را دریافت کردیم. می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد و در هر صورت به بازیکنانم برای کسب برد در این دیدار تبریک می‌گویم.

وی در ادامه اضافه کرد: هر مسابقه در نوع خود سخت است. ما هنوز هم می‌توانیم از بسیاری جهات هم در حمله و هم در دفاع پیشرفت کنیم و نباید راضی باشیم و لیگ کنفرانس را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال درخشش در آن هستیم.

شاگردان مارسکا در مصاف بعدی خود در پریمیرلیگ مقابل ناتینگهام فارست صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *