پایان محرومیت مهرداد محمدی در لیگ برتر

10:35 - 13 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۵۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پایان محرومیت مهرداد محمدی در لیگ برتر
محرومیت بازیکن تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر به طور رسمی پایان یافت و این بازیکن می‌تواند در بازی مقابل هوادار حضور پیدا کند.

خبرگزاری میزان - اکنون مهرداد محمدی به طور رسمی دوران محرومیتش در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر به پایان رسید و می‌تواند در بازی‌های پیش‌رو برای استقلال به میدان برود. او در فصل گذشته دو بار دروازه هوادار را باز کرد.

در تمرینات روز‌های اخیر استقلال محمدی با انگیزه زیادی تمرین کرده و در برنامه‌های تاکتیکی سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت آبی‌ها، یکی از نفرات اصلی بوده و به احتمال فراوان، فردا در ترکیب اصلی بازی به میدان خواهد رفت. این بازی به میزبانی هوادار از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ پس از پایان پیکار استقلال و پیکان در آخرین بازی لیگ بیست‌وسوم که منجر به قهرمانی پرسپولیس و دومی استقلال شد، مهرداد محمدی در واکنش به اشتباه داوری بر علیه تیمش، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد که با محرومیت سنگین وی همراه شد. اظهارات تند این بازیکن باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را با محرومیت ۶ جلسه‌ای جریمه کند و به همین علت او دربی اول این فصل را از دست داد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *