سرلشکر موسوی: آینده منطقه در دست نیرو‌های مقاومت خواهد بود

21:22 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۵۴۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر موسوی: آینده منطقه در دست نیرو‌های مقاومت خواهد بود
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله تاکید کرد:  بی تردید آینده منطقه در دست نیرو‌های مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم پلید صهیونیستی نیست.

خبرگزاری میزان - امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ / آل عمران ۱۷۰

  شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل شجاع، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان و یاران و همراهان آن مجاهد بزرگ و مردم بی گناه بیروت، صفحات ننگین دیگری بر پرونده سیاه ترور و جنگ رژیم رو به زوال و منحوس صهیونی افزود.

تلاش رذیلانه این رژیم جنایتکار در به شهادت رساندن رهبر حزب الله، آن پرچمدار و سرو تناور مقاومت، منجر به تقویت عزم و اراده مردم شده و با یاری خدا، قدرت حزب الله مضاعف خواهد شد.

 بی تردید آینده منطقه در دست نیرو‌های مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم پلید صهیونیستی نیست.

ضمن تسلیت  فراغ آن بزرگ مرد خستگی ناپذیر و فرمانده عالیقدر  و علمدار مکتب مقاومت، به محضر، ولی امر مسلمین  حضرت امام خامنه‌ای، بیت مکرم و همسر مبارز و جهاد گر  شهید سید حسن نصرالله و خانواده معظم شهیدان و مردم عزیز و شریف لبنان و جبهه مقتدر مقاومت، از خدای قادر، علو درجات آن مجاهد فی سبیل الله و همراهان شهیدِ سعیدِ ایشان و استمرار  و اقتدار روزافزون مکتب مقاومت و انسجام و اتحاد امت اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *