شمار جان‌باختگان حادثه انفجار در معدن طبس به ۳۵ نفر رسید

8:19 - 02 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۴۴۳
شمار جان‌باختگان حادثه انفجار در معدن طبس به ۳۵ نفر رسید
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دسترسی به محبوس‌شدگان در تونل به دلیل تصاعد مکرر گاز از لایه‌های زغال‌سنگی بسیار سخت است.

خبرگزاری میزان - طالبی، معاون استانداری خراسان جنوبی درباره آخرین اقدامات انجام شده در امدادرسانی به کارگران معدن طبس، گفت: باتوجه به تلاش مستمر و مداوم گروه‌های امدادی و تخصصی در داخل تونل C معدن شرکت معدنجو، آنها شب گذشته موفق شدند، پیکر‌های ۴ کارگر معدنجوی طبس را از تونل c بیرون بکشند.

وی با اشاره به استقرار و تلاش تمام نیروهای امدادی در این حادثه، گفت: امیدواریم تعداد دیگری از کارگران که در داخل تونل محبوس شدند که از آنها سرنوشت و اطلاعات خاصی نداریم یگان‌های تخصصی که کار امداد و نجات انجام می‌دهند بتوانند هرچه سریعتر به این افراد دسترسی پیدا کنند.

معاون استانداری خراسان جنوبی افزود: دسترسی به محبوس‌شدگان در تونل به دلیل تصاعد مکرر گاز از لایه‌های زغال‌سنگی بسیار سخت است.

 

شمار جان‌باختگان حادثه انفجار در معدن طبس به ۳۵ نفر رسید

خبرنگار صدا و سیما درباره آخرین آمار جان‌باختگان انفجار معدن زغال‌سنگ طبس‌، گفت: از ۱۷ مصدوم این حادثه ۷ نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۱۰ مصدوم دیگر در بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس تحت درمان هستند و جان‌باختگان این حادثه به ۳۵ نفر رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: انفجار معدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *