تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در تهران

16:20 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۷۳
تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در تهران
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: روز جمعه از ساعت ۳ بعد از ظهر ممنوعیت تردد به سمت میدان ولیعصر (عج) را خواهیم داشت.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ احسان مومنی، درباره تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: به این مناسبت مراسمی در روز جمعه ساعت ۱۷ در میدان ولیعصر (عج) خواهیم داشت و تمهیدات ترافیکی خاصی را نیز برای روان‌سازی ترافیک در این محدوده پیش بینی کرده‌ایم.

این مقام انتظامی عنوان داشت: از ساعت ۱۲ ظهر ممنوعیت توقف در میدان ولیعصر (عج) و طول خیابان کریمخان و از ساعت ۳ بعد از ظهر ممنوعیت تردد به سمت میدان ولیعصر (عج) را خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: از محدوده جنوب و از خیابان طالقانی به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد داریم. شهروندان می‌توانند از خیابان طالقانی استفاده کنند.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین از محدوده شرق از خیابان مفتح به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد خواهیم داشت و شهروندان می‌توانند از میدان هفتم تیر، مفتح به سمت جنوب تردد کنند.

وی گفت: از سمت شمال یک تقاطع مانده به خبیابان کریمخان نیز ممنوعیت تردد و توقف را خواهیم داشت و هیچ وسیله‌ای اجازه تردد به سمت خیابان کریمخان و میدان ولیعصر (عج) را نخواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین از سمت غرب نیز از خیابان فلسطین به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۳ بعد از ظهر که این ممنوعیت را به سمت میدان ولیعصر (عج) و خیابان کریمخان اجرا کنیم هیچ وسیله‌ای اجازه تردد نخواهد داشت و حتی از تردد موتورسیکلت‌ها نیز به سمت معابر اعلامی ممانعت به‌عمل خواهد آمد.

سرهنگ مومنی افزود: شهروندان می‌توانند در خیابان فلسطین، بلوار کشاورز، خیابان‌های عمود به بلوار کشاورز، خیابان فاطمی، خیابان مطهری، خیابان مفتح، خیابان انقلاب وسایل نقلیه شخصی خود را به صورت منظم و بدون توقف دوبله پارک کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین اگر جمعیت بیشتری را داشته باشیم و مراسم گسترده‌تر بشود حلقه دوم تردد را به مرحله اجرا در می‌آوریم که از شرق خیابان مفتح، از شمال خیابان فاطمی و خیابان مطهری به سمت میدان ولیعصر (عج)، از غرب خیابان کارگر و از جنوب خیابان انقلاب به سمت شمال ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

وی افزود: برای اتوبوس‌های شرکت واحد نیز محل‌های پارک در خیابان طالقانی حدفاصل قدس تا میدان فلسطین و همچنین در خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا خیابان شریعتی، خیابان حافظ بعد از کریمخان، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی و خیابان قرنی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ مومنی: مردم عزیزی هم که می‌خواهند در این مراسم شرکت کنند می‌توانند از حمل و نقل عمومی مانند مترو که در ضلع جنوبی میدان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر (عج) انقلاب، میدان هفتم تیر، میدان ولیعصر (عج) و تقاطع ولیعصر (عج) – فاطمی وجود دارد استفاده کنند.

وی گفت: اتوبوس‌های شرکت واحد نیز آماده خدمت رسانی در این روز هستند و مردم را به سمت میدان ولیعصر (عج) انتقال می‌دهند، همچنین بعد از مراسم نیز در محل‌های اعلام شده اتوبوس‌ها مستقر هستند و مردم را به مقاصد خود می‌رسانند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *