واژگونی اتوبوس در یزد ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم برجای گذاشت

8:39 - 27 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۸۲
واژگونی اتوبوس در یزد ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم برجای گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰ جاده ساغند و ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، محمد عشقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: بامداد امروز ساعت ۰۲:۵۰ یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰ محو ساغند به رباط واژگون و تیم‌های امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۵ تیم هلال‌احمر استان یزد به همراه ۳ خودرو نجات و ۲ آمبولانس، ۹ کد اورژانس و یک آمبولانس هلال احمر از مسجد شکر با بیش از ۲۰ نفر نیرو عملیاتی در محل حادثه مشغول امدادرسانی هستند.

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم برجای گذاشت
عشقی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، اتوبوس ۵۱ نفر مسافر داشته است و متاسفانه در این حادثه، ۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند، ۵ نفر آسیبی ندیدند و ۳۶ نفر نیز مصدوم شدند.

گفتنی است، عملیات امدادرسانی و رهاسازی توسط نجاتگران هلال‌ احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان اورژانس و آتش‌نشانی و ... ادامه دارد.

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم برجای گذاشت

عشقی گفت: ۷ تیم امدادی برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد، گفت: این حادثه ۳۶ مصدوم در پی داشت که پس از رهاسازی توسط نیرو‌های هلال‌احمر و اقدامات اولیه درمانی با کد‌های آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مراکز درمانی و بیمارستا‌های یزد، اردکان و میبد انتقال داده شدند؛ همچنین درمان ۵ نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه انجام شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تلفات تصادفات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *