رحمتی: با یک برد شرایط هوادار عوض می‌شود

21:44 - 31 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۲۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رحمتی: با یک برد شرایط هوادار عوض می‌شود
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با یک برد شرایط برای تیم ما عوض می‌شود.

خبرگزاری میزان - مهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی با فولاد که با شکست یک بر صفر هوادار تمام شد، اظهار داشت: به کادرفنی و بازیکنان فولاد خسته نباشید و تبریک بگویم. همچنین از بازیکنان خودمان به دلیل فوتبال عالی امروزشان تشکر می‌کنم. کمترین حق ما امروز مساوی بود. بدشانسی زیادی گریبانگیر تیم جوان ما شد.

وی افزود: روند خیلی خوبی داریم. در هفته پنجم هستیم و بچه‌ها با آن شرایط رسیده‌اند که می‌توانند به هم اعتماد کنند. در زمین به هم پاس داده و موقعیت ایجاد می‌کنند. فولاد خیلی تیم خوبی است. نیازی به صحبت کردن من ندارد. کادرفنی خیلی خوبی هم دارد، اما جوانان ما امروز چندین موقعیت گل داشتند و فولاد را تحت فشار گذاشتند. 

سرمربی هوادار اضافه کرد: اوج بدشانسی ما صحنه‌ای بود که توپ به تیر دروازه خورد که این هم از بدشانسی‌های فوتبال است. با همین قدرت و توان راه خود را ادامه می‌دهیم. مطمئن باشید با اولین برد همه شرایط عوض می‌شود. تیم ما فقط نیاز به کسب اولین برد خود دارد.

رحمتی درپاسخ به این سوال که قرار است اولین برد هوادار در کدام بازی رقم بخورد، گفت: همه بازی‌های لیگ سخت است و هیچ دیداری آسان نیست. امروز باید می‌بردیم و با تمام احترام برای فولاد، در نیمه اول یک موقعیت صد در صد گل داشتیم که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، اما به بازیکن خودمان خورد و گل نشد. در نیمه دوم نیز یک ضربه ایستگاهی ما به هر ۲ تیر خورد و بیرون آمد. برخی مسائل در خود بازیکن است و آن‌ها باید به خودباوری برسند. 

وی ادامه داد: امروز موقعیت ایجاد کردند و به هم پاس دادند. درگیر شدند و توپ سوم را گرفتند. نمی‌توانید از تیمی که از نفرات سال قبلش در کل ۴_۳ بازیکن اکنون در ترکیب اصلی‌اش بازی می‌کنند در پنج هفته توقع داشته باشید کامل شود. آن هم با ۵۰ یا نهایت ۵۵ میلیارد بودجه. تیم‌هایی در لیگ برتر دارید که عدد یک بازیکنش اندازه کل مجموعه ما است. واقعا از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که خیلی باغیرت و تعصب بازی کردند. دوندگی بالایی هم داشتند و قطعا زمانی این اتفاق می‌افتد که تیم به خودباوری برسد. سر و شکل تیم خیلی خوب بود و به فولاد با این همه و بازیکن و کادرفنی قوی‌اش موقعیتی ندادیم. به جز صحنه گل، فرصت دیگری برای فولاد دیدید؟ آن گل هم روی اشتباه خودمان بود. در آن صحنه نباید ۱۰ نفره می‌شدیم، اما فولاد استفاده کرد و به گل رسید.

سرمربی هوادار تصریح کرد: پروسه تیم‌سازی سخت است و باید کل تیم به آن اعتماد به نفس برسد. از روز اول می‌دانیم چه تیمی را قبول کردیم و مسئولیت تمام شرایط با من است. جوابگوی تمام نتایج هستم. جایگاهی هم ندارم که بخواهد خطر بیفتد. سیاست باشگاه ما بازی دادن به جوانان است. باید ببینیم چه تحویل داده‌ایم و چه می‌خواهیم. اگر خارج از آن چارچوب باشد، خودم تصمیم می‌گیرم نباشم. با هوادار قراردادی ۲ ساله و برنامه ریزی بلند مدت داریم. بیشتر هدفمان نیز برای سال آینده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *