۳۲ زندانی در چهاردهمین طرح جهادی ارائه خدمات قضایی رایگان دادگستری خراسان جنوبی آزاد شدند

16:21 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۰۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۲ زندانی در چهاردهمین طرح جهادی ارائه خدمات قضایی رایگان دادگستری خراسان جنوبی آزاد شدند
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: چهاردهمین طرح جهادی ارائه خدمات قضایی رایگان دادگستری خراسان جنوبی در روستای محروم و مرزی لانو از توابع شهرستان سربیشه خراسان جنوبی انجام شد و ۳۲ زندانی با ارفاقات قانونی از زندان‌های استان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - چهاردهمین طرح جهادی ارائه خدمات قضایی رایگان دادگستری خراسان جنوبی با حضور رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل پزشکی قانونی استان، جمعی از مسئولین قضایی دادگستری شهرستان سربیشه و با همراهی سازمان‌هایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر خراسان جنوبی در روستای مرزی و محروم لانو از توابع شهرستان سربیشه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان این که گروه جهادی خدمات قضایی رایگان دادگستری این استان تا امروز به ۲۶۱ نقطه در استان خدمت رسانی کرده گفت: در چهاردهمین طرح جهادی دادگستری خراسان جنوبی که در روستای مرزی لانه در ۲۵ کیلومتری کشور افغانستان جهت خدمت رسانی به مردم این روستا و مناطق اطراف آن انجام شد، ۳۲ زندانی با ارفاقات قانونی از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: ۱۱۶ ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان با زندانی صورت گرفت و ۱۱۵ بسته معیشتی در بین محرومین توزیع شد.

محمدجعفر عبدالهی گفت: در این طرح جهادی در مجموع به ۲۲۵ نفر از مراجعین خدمات قضایی متنوعی ارائه شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی  از مدیر گروه جهادی دانشجویان دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری قوه قضاییه که در این طرح جهادی دادگستری خراسان جنوبی را همراهی کرده بود، تشکر کرد.

لازم به ذکر است گروه جهادی شهید محمدرضا دهقان، دانشجویان دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری قوه قضاییه در روستای علی هدیه علیا از توابع شهرستان سربیشه حضور دارند که علاوه بر ارائه خدمات قضایی در زمینه‌های مختلف از جمله زراعت و آبرسانی به مردم این روستا کمک می‌کنند و گروه جهادی دادگستری با حضور در این روستا از خدمات آن‌ها قدردانی کرد.

در پایان رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از همه کسانی که در تلاش هستند تا بتوانند محرومیت را از چهره استان پاک کنند تشکر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *