معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل: تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس در استان اتخاذ شود

12:23 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۴۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل: تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس در استان اتخاذ شود
معاون اجتماعی و پیشکیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ایام بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- جهانگیر جوانمرد در جلسه بررسی آخرین وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان استان و برنامه‌ریزی برای ایاب و ذهاب آنان، با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و نیز بررسی مشکلات ثبت‌نام در سامانه سپند (سرویس مدارس)، خواستار توجه مضاعف و نظارت جدی‌تر آموزش پرورش بر این موضوع شد تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان بدون کوچکترین دغدغه‌ای سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی همچنین با بیان اینکه ضرورت دارد در خصوص نحوه ثبت‌نام و دریافت هزینه و...، نظارت و بررسی‌های لازم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام گیرد، تصریح کرد: اکیپی متشکل از بازرسان مربوطه تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی موضوع، در صورت وجود تخلف آن را به مراجع مربوطه اعلام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ادامه داد: دستگاه قضایی استان نیز در صورت دریافت گزارش مستدل و مستند با هرگونه موارد تخلف و خاطیان مطابق با قانون برخورد می‌کند.

لزوم بررسی صلاحیت رانندگان سرویس مدارس، هماهنگی ارگان‌های ذی‌مدخل برای اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس و اطلاع‌رسانی‌های لازم پیرامون نحوه بازگشایی مدارس از دیگر تأکیدات معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *