رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد

9:49 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد
آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی و اداری استانی و شهرستانی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان مشگین‌شهر، با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) سبط اکبرش، امام حسن مجتبی علیه السلام را تسلیت گفته و اظهار کرد: قبول مسئولیت در دستگاه قضایی امری خطیر بوده و مستلزم کار جهادی و شبانه‌روزی است چرا که اقدام بر اساس قانون در تمامی کار‌ها و تعامل سازنده از ملزومات آن است.

وی در رابطه با اولویت‌های مورد انتظار مسئول جدید این حوزه قضایی گفت: توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، توجه و اهتمام ویژه به امر صلح و سازش به ویژه در پرونده‌های خانواده، تلاش برای کاهش ورودی پرونده به محاکم، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مقابله جدی با هرگونه تعرض، تصرف و تحریب منابع ملی و منابع طبیعی از مهمترین برنامه‌های مورد تأکید در سند تحول و تعالی قضایی است که باید مورد توجه مقام مسئول در شهرستان باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله قاضی امیر نوعی، قاضی نادر پورمهدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی مشگین‌شهر معرفی شد.

یادآور می‌شود؛ کلنگ‌زنی پروژه جدید ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهرو دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعین، از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان به این حوزه قضایی بود.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *