رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفرآباد معرفی شد

15:44 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۰۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفرآباد معرفی شد
رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفرآباد استان اردبیل در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان و شهرستان معرفی شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش جعفرآباد با بیان اهمیت قضا و قضاوت، قبول مسئولیت در دستگاه قضایی را نوعی ایثار دانست و اظهار کرد: باید برای جلب رضایتمندی عمومی و  احقاق حق و عدالت شبانه‌روزی تلاش کرد.

وی در رابطه با اولویت‌های دستگاه قضایی، گفت: سند تحول قضایی یک سند راهبردی و کلیدی برای دستگاه قضایی است که میزان موفقیت در امورات قضایی بر اساس این سند ارزیابی و سنجیده می شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: از جمله کلید واژه‌های اساسی و تعیین کننده در این سند، توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم و اجرای جامع و دقیق قانون است و مسلماً حرکت بر مسیر قانون بهترین راه برای حل همه مشکلات است.

وی در ادامه با بیان اینکه رسیدن به نتایج مطلوب در عرصه خدمت‌رسانی نیازمند همکاری، تعامل و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای نظامی و امنیتی است، خاطر نشان کرد: تعامل سازنده در چارچوب قانون و انجام احسن وظایف و رسالت‌های تعریف شده برای هر سازمان کلید کسب موفقیت های استانی در خدمت‌رسانی به مردم است.

توجه و اهتمام ویژه به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های خانواده، تلاش برای کاهش ورودی پرونده به محاکم، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مقابله جدی با هرگونه تعرض، تصرف و تحریب منابع ملی و منابع طبیعی از مهمترین توصیه‌های مقام عالی قضایی استان در این مراسم بود.

گفتنی است؛ دیدار مسئولان قضایی استان با امام جمعه جعفرآباد و سپس حضور در دادگاه بخش جعفرآباد و بررسی وضعیت پرونده‌ها و رصد نحوه رسیدگی در محاکم و نیز دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعین از دیگر برنامه سفر رئیس کل دادگستری استان به حوزه قضایی جعفرآباد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *