ممبینی: باید قدردان زحمات کادر پزشکی تیم‌های ملی باشیم

13:32 - 06 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ممبینی: باید قدردان زحمات کادر پزشکی تیم‌های ملی باشیم
مراسم تجلیل از کادر پزشکی تیم‌های ملی صبح امروز با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم تجلیل از کادر پزشکی تیم‌های ملی با حضور هدایت ممبینی، میرشاد ماجدی، سید سعید سیدالحسینی، پرهان خانلری، پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان صبح امروز در سالن همایش آمفی تئاتر هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این مراسم هدایت ممبینی ضمن تبریک روز پزشک گفت: خوشحالم که در جمع شما دوستان هستم. این جلسه به منظور تقدیر از پزشکان برگزار شد تا بتوانیم قدردان زحمات شما عزیزان باشیم. بدون شک حمایت‌ها و تلاش‌های شما عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم‌های ملی، ارزنده است و جای تقدیر دارد. امیدوارم با برنامه ریزی که صورت می‌گیرد، از این پس به بهترین نحو و بیشتر از گذشته قدردان کادر پزشکی تیم‌های ملی باشیم، چرا که حمایت‌ها و تلاش‌های شما عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم‌های ملی، بر کسی پوشیده نیست و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری اردو‌های تیم ملی فوتبال و فوتسال کادر پزشکی تیم‌ها از هیچ تلاشی برای پوشش و حمایت بازیکنان دریغ نکردند که این امر جای تشکر ویژه دارد. پزشکان و فیزوتراپیست‌ها با علاقه به تیم هاى ملی خدمت کرده و تلاششان بر هیچ کس پوشیده نیست.

در ادامه مراسم دبیرکل و مسئولین فدراسیون با اهدای لوح تقدیر از پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم‌های ملی تقدیر کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *