الاهلی همچنان به دنبال وینیسیوس؛ انتقال ستاره برزیلی به عربستان قطعی می‌شود؟

17:07 - 23 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۸۵۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
الاهلی همچنان به دنبال وینیسیوس؛ انتقال ستاره برزیلی به عربستان قطعی می‌شود؟
رئیس الاهلی تایید کرد که باشگاه عربستانی می‌خواست وینیسیوس جونیور را از رئال مادرید به خدمت بگیرد تا اینکه اتفاقی غیرمنتظره رخ داد.

خبرگزاری میزان - خالد العیسی، سرمربی تیم الاهلی تایید کرد که باشگاه عربستانی در لیگ برتر عربستان تلاش کرده تا وینیسیوس جونیور از رئال مادرید را در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

الاهلی طی ۲ فصل اخیر در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بوده است و تابستان امسال نیز به همان صورت پیش رفت. تیم لیگ برتری عربستان با تعدادی از بازیکنان اروپایی مذاکره کرد و حتی شایعه شده بود که الاهلی پس از جدایی آلن سن ماکسیمین به جذب وینیسیوس، وینگر رئال مادرید علاقه‌مند است و گزارش‌ها حاکی از آن است که عربستانی‌ها در حال آماده سازی یک معامله بزرگ هستند.

خالد العیسی اکنون علاقه باشگاه به وینیسیوس را تایید کرده و توضیح داده است که الاهلی به دلیل ادغام غیرمنتظره فراس البریکان در تیم اصلی، علاقه خود را برای جذب یک وینگر متوقف کرد. آن‌ها سپس تمرکز خود را روی یک مهاجم معطوف کردند و با ایوان تونی و ویکتور اوسیمن پیش از خرید مهاجم قبلی از برنتفورد به توافق رسیدند.

العیسی در گفت‌وگو با کورا روتانا گفت: کمیته فنی ذیصلاح و مدیر فنی تیم تصمیم به ترک ماکسیمین گرفت؛ چرا که از نظر روند فروش راحت‌تر بود و مبلغ معامله نیز تا حدودی به نفع ما بود. میل به جذب یک وینگر بسیار بزرگ به نام وینیسیوس از رئال مادرید وجود داشت، اما در جریان مذاکرات اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد و آن این بود که بازیکنان عربستانی از جمله فراس البریکان مهاجم این تیم طبق برنامه بورسیه تحصیلی برای حرفه‌ای شدن ترک کردند.

او گفت: اولویت ما از وینگر به نوک حمله با توجه به جدایی البریکان تبدیل شد و با ایوان تونی و ویکتور اوسیمن وارد مذاکره شدیم که با آمدن تونی به پایان رسید.

علی‌رغم عدم جذب یک وینگر در فصل نقل و انتقالات تابستانی، العیسی به باشگاه‌های اروپایی هشدار داده است که الاهلی برای جذب یک وینگر برتر در فصل نقل و انتقالات زمستانی به بازار خواهد آمد

مدیر باشگاه الاهلی در پایان خاطرنشان کرد: فراس ال برایکان وارد برنامه بورسیه نشد و به همین دلیل با ما ادامه داد. در نتیجه در پست وینگر خلاء ایجاد شده و ما با توافقی فراتر از جاه طلبی هواداران الاهلی در فصل زمستان تلاش خواهیم کرد تا این موقعیت را تقویت کنیم و قطعا یک بازیکن بزرگ را به تیم خواهیم اورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *