موسیالا و دوراهی ماندن یا رفتن؛ هواداران بایرن نگرانند

15:14 - 23 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۸۵۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
موسیالا و دوراهی ماندن یا رفتن؛ هواداران بایرن نگرانند
مدیر تیم فوتبال بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرده تا موسیالا در تیم بماند، اما پیشنهادات این بازیکن جوان باعث نگرانی هواداران شده است.

خبرگزاری میزان - جمال موسیالا بازیکن جوان و آینده دار تیم فوتبال بایرن مونیخ طی فصول گذشته با توجه به عملکرد خوبش در ترکیب تیم ملی آلمان و بایرن باعث شده تا چند تیم مطرح اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شوند و شرایط این بازیکن جوان را به طور جدی زیر نظر دارند. این موضوع حجم بسیاری از نگرانی هواداران بایرن را تا به اینجا به همراه داشته است.

سران باشگاه بایرن مونیخ به هیچ عنوان علاقه‌ای به از دست دادن جمال موسیالا ندارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا این بازیکن جوان را در تیم خود حفظ کنند و تا جایی که می‌توانند مقابل پیشنهادات تیم‌های بزرگی، چون رئال مادرید یا منچستر یونایتد بایستند.

کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این رابطه گفت: همیشه صحبت‌هایی در این زمینه وجود دارد. ما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم. ما می‌خواهیم جمال برای مدتی طولانی با ما بماند و به ما کمک کند که دوران خوبی را با هم شکل دهیم. امیدواریم که مذاکرات پایان مثبتی داشته باشند! اما هیچ فشاری برای به نتیجه رسیدن هر چه زودتر آن‌ها وجود ندارد.

بسیاری معتقد هستند که موسیالا این پتانسیل را دارد که به یکی از پنج بازیکن برتر دنیا تبدیل شود و بسیاری از فوتبال‌دوستان بر این باور هستند که این بازیکن باید برای پیشرفت بیشتر فوتبال آلمان را ترک کند، اما باید دید که تصمیم نهایی این بازیکن در این باره چه خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *