ربیعی: ذوب‌آهن با دریایی از مشکلات مقابل مدعی قهرمانی برنده شد/ تراکتور تیمی غنی از مهره است

22:27 - 23 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۸۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی: ذوب‌آهن با دریایی از مشکلات مقابل مدعی قهرمانی برنده شد/ تراکتور تیمی غنی از مهره است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گیج نشدن بازیکنانم با ۳ بار تغییر برنامه مقابل تراکتور، تعیین‌کننده‌ترین اتفاق تاکتیکی بازی بود.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی با تراکتور که با برتری یک بر صفر ذوب آهن تمام شد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم چهره‌های آشنای رسانه را در تبریز می‌بینیم که واقعا برای من محترم هستند. می‌خواهم به هر ۲ تیم خسته نباشید بگویم. تراکتور تیم محترمی است که هواداران بسیار پرشور، بی‌نظیر و قابل احترامی دارد. تیمی بسیار خوب و بین‌المللی است. بچه‌های ما نیز یک بازی بابرنامه ارائه کرده و بیش از ۹۰ درصد برنامه‌هایمان با توجه به بضاعت و مدل ذوب‌آهن ارائه شد.

وی افزود: فرصت‌هایی هم به تراکتور دادیم. یک موقعیت خیلی خطرناک روی ریباند داشتند که ضربه ترابی گل نشد. بازی بسیار خوبی بود که هرکس دید لذت برد. ۳ برنامه را در جریان مسابقه عوض کردیم، اما بچه‌ها گیج نشدند و این چیزی بود که نزدیک ۱۰ روز روی آن کار کردیم. از لحاظ تاکتیکی تعیین‌کننده‌ترین اتفاق بازی برای من بود که نقشه کار نشست. این پیروزی را به هواداران ذوب آهن، مردم اصفهان و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن درمورد آنالیز خوبش از تراکتور، توضیح داد: نظر لطف شماست. برای هر بازی یک پروسه کاری دارم. از ابتدای هفته تا زمان مسابقه این پروسه را طی می‌کنم و استراتژی تیم تبیین می‌شود. بازی برای ما از ۲ جنبه بسیار سخت بود. تراکتور تیمی غنی از مهره است و بسیار تیم قابل احترام و اعتنایی است. از هر نظر مدعی قهرمانی است و نمی‌توان کتمان کرد که از دروازه تا خط حمله قوی است.

ربیعی اضافه کرد: تیم من مشکلات غیرفنی دارد و با دریایی از مشکلات رو به رو هستیم. اجازه بدهید به شرف این بازیکنان درود بفرستم که با وجود تمام مشکلات، خیلی منظم و حرفه‌لی عمل می‌کنند. برای ما خیلی سخت است. نمی‌خواهم مشکلات را باز کنم، اما از کارخانه ذوب آهن تمنا می‌کنم به تیمی که توانسته پس از چندین سال، فصل گذشته به رتبه پنجم برسد که از نظر خودمان در لیگ خودمان قهرمان شدیم بیشتر توجه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: ایران یک لیگ چهار تیمی دارد که همه می‌دانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان هستند. از هر لحاظ متمایز بوده و باید واقع‌بین باشیم. حداقل انتظار من مربی و بازیکنان این بود که تیم بهتری داشته باشیم و قرارداد‌های سال گذشته تسویه شود. این کار‌ها صورت نگرفت. تا ۲ روز قبل هم پیش پرداخت برای فصل جدید نداشتیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *