نشست بررسی حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا

14:53 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۲۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نشست بررسی حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا
در نشست مسئولین کنفدراسیون اسپوکس آسیا و ایران با رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حضور تیم‌های ملی اسپوکس کشورمان در اولین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا در عمان مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این جلسه با حضور عباس ناطق نوری، رئیس فدراسیون انجممن‌های ورزشی، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و سرپرست امور استان‌های فدراسیون، سید مصطفی قوامی رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، محمدرضا هاشم‌پور رییس انجمن اسپوکس ایران، بهاره آبستان نایب رییس انجمن و پوروحدانی مسئول کمیته مسابقات انجمن برگزار شد.

در این نشست در خصوص اعزام تیم‌های ملی اسپوکس آقایان و بانوان کشورمان به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه سالجاری در شهر مسقط پایتخت عمان برگزار می‌شود بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بر اهمیت حضور ایران در این رقابت‌ها به عنوان موسس رشته ایرانی اسپوکس تاکید شد که مورد استقبال رییس فدراسیون قرار گرفت و ایشان اظهار داشت که از تیم‌های ملی اسپوکس و فعالیت‌های این ورزش ایرانی حمایت ویژه خواهد داشت.

برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون آسیا در خلال مسابقات آسیایی عمان، برگزاری مسابقات کشوری در اواخر شهریور و مهرماه در گیلان و مازندران و همچنین برپایی دوره‌های آموزشی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *