گفت‌وگو|

لطفی: استقلال دیگر دغدغه‌ای ندارد و باید قهرمان شود/ هواداران کمی صبوری کنند

0:15 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لطفی: استقلال دیگر دغدغه‌ای ندارد و باید قهرمان شود/ هواداران کمی صبوری کنند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیگر بهانه‌ای برای قهرمان نشدن استقلال وجود ندارد و همه شرایط برای قهرمانی آبی‌پوشان مهیاست.

سعید لطفی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده، اظهار داشت: خداراشکر استقلال در فصل جدید بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و ان‌شاءالله در بازی‌‌های آتی هماهنگی بیش‌تری از آن‌ها شاهد باشیم و آماده‌سازی بهتری داشته باشند. با توجه به بازیکنان جدید می‌توانیم به آینده تیم در انتهای فصل امیدوار باشیم.

با مهره‌های سرشناسی که جذب شده‌اند، دیگر نباید دغدغه‌ای داشته باشیم

وی افزود: با مهره‌های سرشناسی که جذب باشگاه شده‌اند، دیگر نباید در فصل جدید مشکل و دغدغه‌ای داشته باشیم و فقط باید به قهرمانی فکر کنیم. احساس نمی‌کنم دیگر ضعفی در مهره‌های تیم وجود داشته باشد. بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در لیگ برتر دیگر وجود ندارد.

لطفی در رابطه با بازی دوم استقلال در لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی تصریح کرد: بالاخره اول فصل است و بازی دوم بود؛ نباید به دنبال این باشیم که چرا بازی مساوی شده یا چرا فلان اتفاق افتاده است. تا تیم هماهنگ شود و با کادرفنی هم‌سو شود زمان می‌برد. حداقل ۵ هفته این پروسه زمان می‌برد.

وضعیت ورزشگاه‌های لیگ برتر تأسف‌آور است!

پیشکسوت استقلال در رابطه با شرایط ورزشگاه‌های لیگ برتر گفت: متأسفانه فوتبال مملکت ما همین است دیگر! ما حداقل‌های فوتبال را هم نداریم و به جای آن‌که استقلال و پرسپولیس یا هر کدام از تیم‌های دیگر لیگ برتر، چند زمین تمرینی و مسابقه داشته باشند، درگیر داشتن یک زمین ساده آن هم در استانی دیگر برای بازی کردن هستند. واقعاً تأسف‌آور است و حرفی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد: فوتبال ایران است دیگر؛ گویا هیچ‌وقت هم قرار نیست درست بشود و به فکر اصلاح اساسی بیفتند.

عزیزی خودش باید پاسخگوی رفتارش باشد و هیچ نظری ندارم

لطفی در رابطه با ویدیو وایرال شده از خداداد عزیزی و هاشم بیک‌زاده خاطرنشان کرد: در رابطه با رفتار خداداد عزیزی اظهارنظر خاصی ندارم،‌ اما شخصیت و گفته‌های هر کس به خودش مربوط است و هر کسی مسئول رفتار خودش است و باید در قبال رفتار و اعمالش پاسخگو باشد!

وی در پایان تاکید کرد: از هواداران بزرگ استقلال خواهش می‌کنم که از همین ابتدای فصل از کل تیم حمایت کنند و صبوری کنند تا تیم روحیه بگیرد و با یک نتیجه تساوی ناراحت نشوند تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *