گفت‌وگو|

لطفی: استقلال در نقل‌و‌انتقالات خیلی عقب افتاده/ همان اندازه که رقبا حمایت می‌شوند ما را هم حمایت کنند

0:15 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لطفی: استقلال در نقل‌و‌انتقالات خیلی عقب افتاده/ همان اندازه که رقبا حمایت می‌شوند ما را هم حمایت کنند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی را از دست داد و نتوانست نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کند.

سعید لطفی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه سال‌هاست باشگاه استقلال از سوء مدیریت ضربه خورده است، اظهار داشت: حضور مدیران بی‌تجربه در رأس مدیریت باشگاه استقلال مشکلی جدیدی نیست و چندین سال است که عدم داشتن یک مدیر کاربلد استقلال را اذیت می‌کند. همچنین کمک و حمایتی‌هایی که از رقبا می‌شود، از استقلال نمی‌شود و این تیم به همراه هوادارانش یکه و تنها مانده است.

وی در مورد مدیرعاملی علی خطیر در باشگاه استقلال عنوان کرد: بعد از مدت‌ها یک مدیر خوب به باشگاه استقلال دادند، ولی امیدوارم از او حمایت شود، چون تیم در فصل نقل و انتقالات عقب مانده است. استقلال بازیکنان خوبی را از دست داد و نتوانست نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کند. امیدوارم بعد از حضور خطیر در باشگاه، دیگر مانع تراشی نشود و کمک کنند تا حداقل تیمی در حد نام استقلال جمع شود. باید به کادر فنی و مدیریت کمک کنند تا بعد از چند سال هواداران از نتایج خوب دلشاد شوند، چون در این مدت واقعاً طرفداران خیلی زجر کشیدند و صبرشان لبریز شده است.

*رقابت برای استقلال در چند سال اخیر سخت بوده، امسال سخت‌تر

کارشناس فوتبال اضافه کرد: وزارت ورزش بیایید تکلیف را مشخص کند اگر کمک نمی‌کند هیچ کاری هم به استقلال نداشته باشد، بگذارند تیم خودش راهش را پیدا خواهد کرد. قطعاً هواداران پا پیش می‌گذارند و مشکلات را برطرف می‌کنند. اگر قرار است به هر دو تیم کمک شود، همان اندازه که رقبا حمایت می‌شوند، استقلال را حمایت کنند و اضافه‌تر هم نمی‌خواهد کاری انجام دهند.

لطفی تصریح کرد: باید شرایط استقلال با تیم رقیب برابر باشد، هم اکنون تیم‌ها آماده شروع مسابقات فصل شده‌اند ولی استقلال هنوز در حال یارگیری است. امسال جنگ نابرابری است و استقلال باید بیشتر تلاش کند که بتوانند مشکلات را مرتفع کند. رقابت برای استقلال در چند سال اخیر سخت بوده و امسال سخت‌تر هم خواهد بود. خطیر کارش را بلد است و امیدوارم مشکلات را خوب مدیریت کند. دولت هم باید حمایت کند و حق استقلال است که بعد از این همه سال حقش را بگیرد.

*هر کسی که از اموال و پول استقلال سوء استفاده کرده باید پاسخگو باشد

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه هر کسی که از اموال و پول باشگاه استقلال سوء استفاده کرده باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: اگر مدیری از اموال استقلال سوء استفاده کرده، باید یقه‌اش را بگیرند و پول را از او پس بگیرند. اگر مدیران پیشین، بدهی‌های قبلی باشگاه را داده‌اند، این ضعف مدیریت است که بدهی دیگر را پرداخت کرده ولی بدهی مهم استراماچونی را نداده است. مدیر وظیفه‌اش این است که در موقعیت‌های حساس بداند باید چه تصمیمی بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیر توانمند می‌داند پولی که به باشگاه آمده است را باید صرف چه کاری بکند. باید شکایت خارجی در اولویت قرار داده می‌شد تا تیم از آسیا حذف نمی‌شد. مدیران قبلی خواستند صدای بازیکنان درنیایید ولی صدای میلیون‌ها هوادار درآمد که تیم به آسیا نرفت. متاسفانه استقلال از اشتباهات مدیرانش همه جوره آسیب دیده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *