توکل شوریجه در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت:

پاک‌نژاد سابقه ۲۷ ساله در صنعت نفت دارد

18:30 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پاک‌نژاد سابقه ۲۷ ساله در صنعت نفت دارد
نماینده مردم خرامه در مجلس گفت: سابقه ۲۷ ساله آقای پاک نژاد در صنعت نفت ایشان را به گزینه‌ای مناسب و توانمند برای تصدی مسئولیت وزارت نفت بدل کرده است.

خبرگزاری میزان - غلامرضا توکل شوریجه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی نفت گفت: وزارت نفت، وزارتی حساس و نبض اقتصاد کشور است و اقتصاد مردم به آن وابسته است و معیشت و سیاست‌های مالی دولت‌ها به این حوزه ارتباط مستقیم دارد.

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی نفت مومن، مقید، متعهد و باسابقه ۲۷ سال فعالیت در عرصه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته انتخابی شایسته برای این مسئولیت است و باید توجه کنیم انقلابی که حاصل خون شهدا و ایثار جانبازان و ایثارگران است باید توسط افرادی توانمند، صیانت شود و ما همه مدیون شهدا هستیم و نباید به وزارت نفت نگاه سیاسی داشت.

وی افزود: چپ و راست باید یک مسیر یعنی خدمت به مردم شریف و انقلاب را مدنظر قرار دهند، امام و امت دو مولفه انقلاب است و اگر امت همراه نباشد امام جامعه ۲۵ سال باید گوشه عزلت بنشیند لذا همراهی امت و توجه به خدمت به مردم یک اولویت انکارناپذیر است.

توکل شوریجه تصریح کرد: سلامت نفس و اخلاق و سابقه درخشان آقای پاک‌نژاد نشان می‌دهد که ایشان انتخابی خوب برای این وزارتخانه است. آقای پاک‌نژاد ۲۷ سال در عرصه‌های مختلف شرکت پتروشیمی، گاز و زیرمجموعه‌های وزارت نفت به عنوان نیرویی متعهد و مومن شناخته شده است. عزیزی که قانون و اهداف و اسناد بالادستی را می‌تواند به خوبی به اجرا درآورد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم گفت: وزارت نفت قلب تپنده ایران و موتور محرک اقتصاد کشور است و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری، مهار گاز‌های فلر، توسعه ظرفیت تولید، بهینه‌سازی تولید، پرهیز از خام‌فروشی، دور زدن تحریم‌ها با درایت و تدبیر یک ضرورت و پیش‌بینی مطلوب در برنامه‌های آقای پاک‌نژاد است.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه یارانه انرژی، توجه به پدافند غیرعامل، اسقاط خودرو‌های پرمصرف، توجه ویژه به مناطق نفت‌خیز و محروم و مناطق محروم صاحب انرژی و نفت برنامه ایشان را برنامه غنی و عملیاتی کرده است.

توکل شوریجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور عملیاتی ایشان در مسئولیت‌های مختلف حوزه نفت گفت: ایشان نیرویی توانمند و اجرایی و عملیاتی است و مثال این ادعا حضور مستمر ۵۶ روزه ایشان در منطقه رگه سفید برای مهار آتش‌سوزی چاه با لباس کار و همراهی با همه نیروها، تکنسین‌ها و کارگران حاضر در این منطقه و مدیریت نزدیک و تنگاتنگ آنان بود و ایشان در طول این مدت خدمت را ترک نکردند لذا امیدواریم با در نظر گرفتن همه حساسیت‌ها و اولویت‌ها نمایندگان با رأی مثبت خود به آقای پاک نژاد ایشان را در انجام وظایف محوله یاری نمایند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *