اعلام جزئیات مراسم یوم‌الله ۱۷ شهریور در تهران

9:36 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۰۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعلام جزئیات مراسم یوم‌الله ۱۷ شهریور در تهران
یوم‌الله ۱۷ شهریور از روز‌های مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی است و جنایت رژیم منحوس پهلوی در به خاک وخون کشیدن مردم انقلابی تهران هرگز فراموش نخواهد شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: زنده نگهداشتن روز‌هایی مانند ۱۷ شهریور یک وظیفه دینی و انقلابی واز مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است.
حجت‌الاسلام محمودی افزود: جنایت ۱۷ شهریور سند رسوایی رژیم پهلوی است که دامان آنان از این جنایت سخیف پاک نخواهد شد چرا که ماموران رژیم شاه با تیراندازی مستقیم از کشته‌ها پشته ساختند و خیابان‌های تهران را از خون این شهدای مظلوم رنگین ساختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برای بزرگداشت یوم الله ۱۷ شهریور برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است که ادای احترام و گلباران مزار شهدی ۱۷ شهریور در بهشت زهرا سلام الله علی‌ها روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از جمله آنهاست که در این مراسم سردار ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران ایراد سخن خواهند داشت.

وی همچنین به برگزاری مراسم ویژه در میدان شهدا روز شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۱۷/۳۰ در محوطه مقابل شهرداری منطقه ۱۲ تهران اشاره کرد وگفت: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: ۱۷ شهریور از آن روز‌هایی است که نباید هرگز ازیاد برود و پرداختن رسانه‌ها خاصه رسانه ملی و فعالان فضای مجازی به تبیین این رخداد مهم برای جوانانی که آن روز را درک نکردند و بیان زوایای مختلف این جنایت تاریخی در تریبون‌های نماز جمعه در سراسر کشور از جمله برنامه‌های ویژه بمناسبت ۱۷ شهریور ماه است.
انتهای پیام/


برچسب ها: قیام 17 شهریور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *