گفت‌وگو|

نماینده مجلس: تحت تعقیب قرار دادن منافقین خواست ملت ایران است

9:00 - 16 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۴۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: تحت تعقیب قرار دادن منافقین خواست ملت ایران است
یک نماینده مجلس با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اقدام ارزشمند دستگاه قضاست گفت: منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان را به طرز ناجوانمردانه ترور کردند و این خواست ملت ایران است که این تروریست‌ها در هر جایی از این کره خاکی مورد تعقیب قرار بگیرند.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اظهار کرد: برگزاری این دادگاه یکی از مطالبات جدی مردم کشورمان در همه سطوح بوده که با تاخیر انجام شده است.

نماینده مردم بهشهر، گلوکا و نکا در مجلس دوازدهم با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین در جایگاه خود اقدام ارزشمند دستگاه قضاست ادامه داد: امیدواریم که این دادگاه زودتر به سرانجام برسد و این تروریست‌ها به سزای جنایت‌های خود برسند.

وی اظهار کرد: منافقین بیش از ۱۷ هزار از مردم بیگناه کشورمان را به طرز ناجوانمردانه‌ای ترور کردند و این خواست عمومی ملت ایران است که این تروریست‌ها در هر جایی از این کره خاکی که هستند مورد تعقیب قرار بگیرند.

شریعتی در پایان گفت: انتظار داریم دستگاه قضایی با همکاری وزارت امور خارجه از همه ابزار‌های قانونی استفاده کند تا بعد از صدور رای نهایی دادگاه این افراد جنایتکار را به کشور بازگرداند.

انتهای پیام/

 

 

 


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *