حسینی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حضور میدری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث ایجاد امید در میان کارگران و جامعه کارگری می‌شود

19:01 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۱۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حضور میدری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث ایجاد امید در میان کارگران و جامعه کارگری می‌شود
نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: حضور میدری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث ایجاد امید در میان کارگران و جامعه کارگری می‌شود.

خبرگزاری میزان - سید نجیب حسینی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: باید برای توانمندسازی اقشار محروم کشور راهکار‌های مناسبی را در نظر گرفت که ایشان راهکار‌های لازم را در نظر گرفته اند، اما اگر ما بخواهیم شخص کاردانی را که ۲۵ سال گذشته خطایی کرده و با وجود اینکه اعلام داشته در نگاه خود تجدیدنظر کرده است را کنار بگذاریم، آیا اسلام چنین چیزی به ما می‌گوید.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان مجلس ششم که بنده در آنجا حضور داشتم فشار سیاسی بسیار سخت بود، اما لازم است که اگر تغییر نگاهی صورت می‌گیرد ما از خطا‌ها بگذریم چرا که لازم است با خط کش امروز قضاوت کنیم و رأی دهیم. حال امروز مردم مهم است و برای امروز تصمیم بگیریم.

وی افزود: رئیس مجلس شهادت دادند که استعلام وزرای پیشنهادی گرفته شده است بنابراین شما چگونه می‌گویید مراجع امنیتی گزارش نادرست به رئیس جمهور داده اند. نباید اعتماد به دستگاه‌های امنیتی از بین برود. دستگاه‌های امنیتی با کسی تعارف ندارند و خط قرمز آن‌ها قانون و امنیت کشور است.

حسینی بیان کرد: در ۱۶ سال گذشته این وزارتخانه مهم و زیربنایی یک وزیر متخصص نداشته است آنچه مشاهده می‌شود مشکلات بسیاری است که در این وزارتخانه وجود دارد، صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شده اند، بحث اشتغال و بیکاری در کشور از وضعیت نابسامانی رنج می‌برد لذا باید وزیری روی کار بیاید که بتواند مشکلات را حل کند تا زندگی مردم دچار مشکل نشود بنابراین وزیر پیشنهادی شخصی کاردان برای قبول مسئولیت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: آقای میدری بیشترین خدمت و حمایت را از اقشار آسیب پذیر داشتند و مسئولینی که با اقشار محروم در ارتباط بودند می‌توانند بر این موضوع صحه بگذارند. از طرفی نیز ایشان فردی عدالت محور است و تلاش دارد تا عدالت در کشور تحقق یابد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم، گفت: تحقق عدالت، کاهش فقر، از بین بردن نابرابری ها، تقویت سیاست‌های حمایتی و حمایت از اقشار محروم در جامعه در برنامه‌های وزیر پیشنهادی دیده می‌شود و ایشان نیز بر این باور است که باید این موارد پیگیری شود. همچنین ایشان قول دادند که صندوق‌های بازنشستگی و شستا را در اختیار افرادی توانمند قرار دهند.

وی ادامه داد: همه تشکل ها، سمن‌ها و جامعه کارگری و بسیاری از افرادی که در کشور با کارگران در ارتباطند از ایشان حمایت کردند چرا که ایشان را شخصی متخصص و کاربلد می‌دانند بنابراین نباید به خاطر اشتباهی که در گذشته صورت گرفته است افراد متخصص، کارآزموده، کاربلد و کاردان را از دسترس خارج کنیم، اجازه دهید وزیر پیشنهادی رأی بیاورد تا منجر به پیشرفت و عدالت محوری و ایجاد امید در جامعه کارگری شود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *