سرلشکر سلامی: دشمن هر روز چهره عوض می‌کند هر کسی عقب بیافتد بازنده است

14:16 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۶۲۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر سلامی: دشمن هر روز چهره عوض می‌کند هر کسی عقب بیافتد بازنده است
سردار سلامی در مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه گفت: تحرک، سرعت، چابکی در ذهن و میدان و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته الزام ماموریت نیروی زمینی سپاه است.

خبرگزاری میزان -سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه گفت: نیروی زمینی سپاه در سخت‌ترین نبرد‌های امنیتی و همچنان در نبرد‌های نظامی مامور‌های اساسی دارد.

وی افزود: امنیت هیچ کشوری بدون امنیت مرز‌ها ممکن نیست. مرز‌ها هویت سیاسی و امنیتی هستند. کشوری قدرتمند است که مرز‌های امن، مستحکم، مطمئن و نفوذناپذیر داشته باشد. الزام آن نیروی‌های زمینی قدرتمند است.

سردار سلامی اظهار کرد: امن‌سازی مرز‌های کشور؛ زیر ساخت توسعه، پیشرفت و رفاه جامعه است. برای اینکه این نیرو بتواند این ماموریت را به خوبی انجام دهد نیازمند توسعه کمی و کیفی در همه ابعاد است.نیروی زمینی نیازمند تحرک و سرعت عمل در موقعیت‌های ناشناخته است.

وی ادامه داد: برای امنیت هر روز نیاز به ابتکار عمل داریم. دشمن هر روز چهره عوض می‌کند. هر کسی عقب بیافتد بازنده است.

سردار سرلشکر سلامی گفت: تحرک، سرعت، چابکی در ذهن و میدان و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته الزام ماموریت نیروی زمینی سپاه است.

وی اضافه کرد: جنگ برای نیروی زمینی سپاه همچنان ادامه دارد و چهره جهادی این نیرو کاملا بروز است.امروز نیروی زمینی سپاه گام‌های مهمی در توسعه سازمان و تجهیزات داشته است؛ این توسعه در همه بخش‌های پهبادی، موشکی، زرهی، مهندسی، رزمی، اطلاعات رزمی، جنگ الکترونیک، بهداشت و درمان در محیط‌های عملیاتی، مردمیاری، توپخانه و هوانیروز، روز به روز نوشونده بوده است.در همین راستا پنجمین پایگاه هوایی نیروی زمینی سپاه با استاندارد‌های روز و متناسب با ماموریت‌های این نیرو طراحی شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *