رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم معرفی شد

17:15 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم معرفی شد
زارعی با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به عنوان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم منصوب شد.

خبرگزاری میزان- آیین تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم در روز یکشنبه ۲۷ مرداد، با حضور معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رئیس کل، شورای قضایی، اعضای جامعه اطلاعاتی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین تعدادی از قضات و کارکنان در محل دادگستری کل استان قم برگزار شد. 

در این مراسم معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه صفر و ایام اربعین حسینی و آرزوی قبولی عزاداری‌های حاضران در جلسه، با اشاره به کلام حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند قوه قضاییه، ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده است گفت: خدمت در دادگستری توفیق بسیار بزرگی است که نصیب ما شده و می‌بایست قدردان این نعمت باشیم.

وی افزود: بزرگترین نیاز جامعه ما که باعث دوام و قوام شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اعتماد مردم است و هیچ کس به اندازه کارکنان دستگاه قضایی با عملکرد مطلوبشان توان جلب و حفظ این سرمایه را ندارند. 

این مقام قضایی تصریح کرد: وظیفه مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه این است تا از ارزش‌های حاکم بر دستگاه قضایی صیانت کند تا کارکنان خدوم قضایی و اداری عدلیه بتوانند به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت و اعتماد مردم را در بالاترین سطح حفظ کند.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در ادامه با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر پیش‌بینی و پیشگیری در حوزه حفاظت و اطلاعات ادامه داد: در کار تشکیلاتی حفاظت و اطلاعات می‌بایست مرز بین صیانت و برخورد مشخص شود تا با اقدام به موقع و دقیق، از ایجاد بی اعتمادی مردم پیشگیری و از ورود خدشه به پیکره عدلیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری شود.

 وی در ادامه از برخورد طبیب گونه با افراد در معرض لغزش سخن گفت و افزود: امانتی به ما سپرده شده و به راحتی هم به دست ما نیامده است و باید با تمام وجود از آن نگهداری و نگهبانی کنیم، لذا می‌بایست با برخورد طبیب گونه، با رعایت قانون، اخلاق و جوانمردی در جای خودش اقدام کرد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه برای همکاران حفاظت، صیانت از سرمایه‌های ارزشمند دستگاه قضایی، که قضات شریف و کارکنان اداری عزیز هستند، یک اصل و یک وظیفه است تصریح کرد: تمام تلاش مرکز حفاظت و اطلاعات آن است تا با حفظ حریم‌ها و حرمت‌ها پاسدار و حافظ کارکنان خدوم عدلیه باشیم تا خدشه‌ای به حرمت آنان وارد نشود.

در پایان این مراسم از زحمات و اقدامات چندین ساله داود آبادی فراهانی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم تقدیر به عمل آمد و با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تصدی این مسئولیت زارعی محول شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *