رئیس جدید دادگستری شهرستان جعفرآباد استان قم معرفی شد

10:48 - 11 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۱۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری شهرستان جعفرآباد استان قم معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان جعفرآباد استان قم با حضور جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان جعفرآباد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل و معاونین دادگستری استان قم برگزار و شِکری به عنوان رئیس جدید دادگستری جعفرآباد معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم در این جلسه ضمن تقدیر از همدلی مسئولین و ارگان‌های مستقر در شهرستان جعفرآباد، تمامی نهاد‌های از قوای مختلف را به عنوان خانواده‌ای در کنار هم توصیف و اظهار کرد: مجموعه‌های مستقر در شهرستان به دنبال هدف مشترک و رفع مشکلات مردمی کار می‌کنند تا مشکلات موجود در بهترین حالت رفع شود.

وی با اشاره به شأن استقلال قاضی در بررسی و رفع اختلافات مردمی، نسبت به لزوم استفاده از جنبه‌های عمومی پرونده از جمله کمک گرفتن از شورای شهر، ائمه جماعات و ریش‌سفیدان تاکید کرد و گفت: در بسیاری از مواقع می‌شود قبل از صدور رأی دادگاه و قاضی، با استفاده از جنبه‌های عمومی موضوع، مشکلات را رفع کرد تا کار به دادرسی و دادگاه نکشد.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه دادگستری از اولین نهاد‌هایی بود که در پی تشکیل شهرستان نسبت به ارتقای جایگاه از دادگاه به دادگستری اقدام کرد، گفت: تقاضا داریم سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز بدون توجه به احداث ساختمانی خاص، نسبت به خدمات‌دهی به مردم اقدام نمایند تا بتوانیم قدمی برای رونق و پیشرفت شهرستان برداشته باشیم.

وی در ادامه، امنیت را گزینه‌ای مهم برای مردم ارزیابی کرد و افزود: باید تمام تلاش خود را در راستای ارتقای امنیت‌ عمومی به کار بگیریم تا شاهد رونق بیشتر در کنار امنیت برای مردم باشیم.

درابتدای این مراسم شِکری، رئیس جدید دادگستری شهرستان جعفرآباد ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده گلزاری رئیس پیشین دادگستری این شهرستان، نسبت به ادامه برنامه‌های ابلاغی دستگاه قضا و تسریع در حل اختلافات مردمی تاکید کرد و گفت: از جمله اهم برنامه‌های اینجانب در مجموعه دادگستری شهرستان، اجرای بهتر سند تحول قضایی، اجرای صحیح و سریع برنامه‌های ابلاغی به دادگستری، تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادها، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی خواهد بود و تمام تلاشمان در جلب رضایت مردمی و رعایت قوانین مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *