معرفی یک بانوی متعهد برای وزارت زیرساختی اوج اعتماد رئیس جمهور به توانمندی انسانی را نشان می‌دهد

17:14 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۹۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معرفی یک بانوی متعهد برای وزارت زیرساختی اوج اعتماد رئیس جمهور به توانمندی انسانی را نشان می‌دهد
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه معرفی یک بانوی مدیر و متعهد برای وزارت زیرساختی اوج اعتماد رئیس جمهور به توانمندی انسانی را نشان می‌دهد، خواستار اعتماد مجلس به اعضای کابینه وی شد.

خبرگزاری میزان - عالیه زمانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: آقای دکتر پزشکیان از انسان‌های آزاده و موحدی است که علیرغم پرتعداد بودن در قومیت، مذاهب و ادیان همیشه اعضای پیکره ایران عزیز ماندند. بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی بدرد آورد روزگار/ دگر عضو‌ها را نماند قرار.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شما نمایندگان ملت بزرگ ایران در معرض یک آزمون تاریخی قرار گرفتید و قدرت تأمل، سعه صدر، صبوری، آرامش و درک مقابل و پذیرش همراه با احترام و همدلی برای آنچه که فصل مشترک همه ما است فرمایشات حضرت آقا، خدمت بی‌منت به مردم برای رضای الهی است و در این مسیر اولویت اقتصادی سرلوحه امورات و جلب مشارکت مردمی در مردمی‌سازی اقتصادی موثرترین روش برای رسیدن به جهش تولید است.

وی تصریح کرد: بعد از سال‌ها از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری شاهد یک کابینه وفاق ملی هستیم و حضور جناح‌های مختلف سیاسی معتقد به ولایت و انقلاب در کابینه آقای دکتر پزشکیان همان عملیاتی شدن شعار وفاق ملی است.

زمانی یادآور شد: تک تک عزیزانی که برای سکانداری وزارتخانه‌ها معرفی شده‌اند مدیر، مدبر و صاحب دانش فنی و تخصصی و تجربه مدیریتی ذیربط با وزارتخانه خود هستند، هم بلد کار و هم اهل کار هستند. بلد کار یعنی دانش فنی و تخصصی داشتن و مهارت استفاده از این دانش همراه با مهارت بکارگیری از این علوم و فنون و اهل کار بودن یعنی اهلیت داشتن و یعنی تعهد حرفه‌ای به مردم، به انقلاب، به امامین انقلاب و شرافت، صداقت، انسانیت و پرتلاش برای تعالی جامعه.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تأکید کرد: معرفی بانوی مدیر و متعهد و متخصص و باتجربه برای وزارت زیرساختی و تخصصی اوج اعتماد و اعتقاد به توانمندی انسانی است به ویژه برای جامعه بزرگ زنان ایران زمین.

وی افزود: رئیس جمهور محترم عضو باسابقه مجلس است و مدیریت در سطوح مختلف را تجربه کرده است. بیش از ۴ دوره به عنوان نماینده مجلس مطالبه‌گر دغدغه مردم و ناظر مقتدر بر اجرای برنامه‌های دولتمردان بوده است. همچنین عضو باسابقه کمیسیون بهداشت که وزارت بهداشت را نیز تجربه کرده و همیشه مهمترین دغدغه ایشان سلامت مردم بوده است و یکی از تنظیم‌کنندگان برنامه ۵ ساله هفتم در حوزه سلامت است. به اعتماد و انتخاب رئیس جمهور برای وزارت بهداشت اعتماد کنید، به استاد فرهیخته و توانمند و رزمنده و جانباز دفاع مقدس.

زمانی افزود: از سال ۶۷ که به عنوان دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز شاگردی دکتر پزشکیان را افتخار داشتم تاکنون تدین، انقلابی‌گری، ولایتمداری و اقتدار جز لاینفک شخصیت متواضع و علمی آقای پزشکیان است بنابراین به انتخاب و اعتماد رئیس جمهور انقلابی و ولایی اعتماد کنیم چرا که رئیس جمهور ذوب در ولایت و رهبری است و قائل به برنامه ۵ ساله هفتم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *