کابینه معرفی شده دولت فراجناحی است

17:18 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۹۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کابینه معرفی شده دولت فراجناحی است
نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس گفت:از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی تلاش شده است تا در کابینه حضور داشته باشند.

خبرگزاری میزان - فرشاد ابراهیم‌پور در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط‌مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: برخی از شروط وفاق اجماع و وحدت ملی دولت آقای پزشکیان به عملکرد رئیس جمهور بر می‌گردد که باورپذیری نسبت به وفاق ادعایی ایشان تقویت یا تضعیف می‌کنند. آقای پزشکیان خوب شروع کرده و اولین گام که به نیرو‌های انقلابی برمی گردد نداشتن سوظن به وی است.

وی ادامه داد: پیش داوری و او را تجلی مواضع و رفتار ۲۷ ساله سیاسی خاص دیدن اشتباه است. از آقای پزشکیان مواضع عذت‌مندانه، مقتدرانه، استکبار ستیزانه، مظلوم نواز و صریح و انقلابی می‌خوانیم که به فضل الهی در این مسیر موفق عمل کرده است. انتخاب افراد مجرب، متخصص و غیرسیاسی محور انتخاب وزرای پیشنهادی دولت بوده است و دکتر پزشکیان تحت تاثیر جریان سهم خواه و زنبیل به دست نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم ایذه، باغ ملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود سه ماه است پس از رئیس جمهور خدوم کشور و نظام اداری در یک وضعیت تعلیق قرار گرفته و دولت هرچه زودتر باید شکل گرفته و با قدرت در مسیر خدمت گذاری حرکت کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: کابینه معرفی شده یک کابینه فراجناحی بوده و از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی تلاش شده است تا در کابینه حضور داشته باشند. شاید تنها نبود برادران و خواهران اهل سنت در کابینه از جمله ابهام برانگیز آن باشد که طبق وعده رئیس جمهور مقرر است در سایر مناسب از آن‌ها استفاده شود. اتهام بی‌توجهی به برادران اهل سنت از سوی دولت جمهوری اسلامی بی‌اساس بوده که درآمیخته بودن خون پاک برادران اهل سنت در کردستان و بلوچستان و برجسته‌تر از همه در فلسطین مظلوم با دلباختگان مکتب اهل بیت خط بتلانی از خون برآن کشیده است، کردستان را از شر کومله و دموکرات خون مجاهدان سنی در کنار پاسداران شیعه آزاد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *