تنها خواسته ما از رئیس جمهور حذف فساد و دروغ از نظام حکمرانی کشور است

17:47 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۷۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تنها خواسته ما از رئیس جمهور حذف فساد و دروغ از نظام حکمرانی کشور است
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر رئیس جمهور به همین یک شعار خود یعنی حذف فساد و دروغ از نظام حکمرانی عمل کند، ما چیز دیگری از وی نمی‌خواهیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منادی سفیدان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: باید توجه داشته باشیم که فردی در رأس امور دولت قرار گرفته است که ۲۰ سال در کسوت نمایندگی مجلس فعالیت داشته است و با ما همکار بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پزشکیان امروز به مجلس آمده تا به مردم بگوید که پیام مجلسیان به ایران، پیام دولت وفاق ملی است بنابراین وقتی چنین عمل می‌شود باید بدانیم کار سختی صورت گرفته تا افرادی در کابینه گرد هم فعالیت کنند.

وی تأکید کرد: به واقع باید به این نکته اشاره کنم که شاه بیت سخنان دکتر پزشکیان این بوده که قصد دارد برنامه هفتم توسعه را اجرایی کند از این رو باید متوجه باشیم که برنامه هفتم توسعه به اصطلاح دست پخت نمایندگان است. به واقع این موضوعی که رئیس جمهور امروز مورد تأکید قرار داده است از جمله عقلانیت وی است.

منادی سفیدان با بیان اینکه معمولا برنامه‌های توسعه‌ای ۳۰ درصد قابلیت اجرا داشته است، گفت: این در حالی است که در برخی موارد آیین‌نامه‌های این برنامه‌ها هم با تأخیر نوشته می‌شد، در حال حاضر رئیس جمهور متر و معیاری را برای ما تعیین کرده که ما بعد از ۴ سال بدانیم این موضوع محقق شده یا خیر بنابراین بهتر از این متر و معیاری وجود ندارد چرا که خود مجلس این برنامه را نهایی ساخته است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه پزشکیان سابقه نمایندگی داشته و نمایندگان را درک می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر رأس دولت فردی قرار دارد که زمانی نماینده مجلس بوده و حال نماینده مجلس را درک می‌کند.

وی بیان کرد: اگر رئیس جمهور به همین یک شعار خود یعنی حذف فساد و دروغ از نظام حکمرانی عمل کند، ما چیز دیگری از وی نمی‌خواهیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *