وفاق ملی دکترین پزشکیان است

16:47 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۹۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وفاق ملی دکترین پزشکیان است
نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اینکه وفاق ملی دکترین و گفتمان رئیس جمهور است، گفت: با همدلی و همراهی اجازه دهیم کابینه دولت با هدف ایجاد وفاق ملی تشکیل شود.

خبرگزاری میزان - مصطفی پوردهقان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم، گفت: امروز دولتی بر سر کار آمده که گفتمان جدیدی دارد، فضای سیاسی کشور گفتمان جدیدی را تجربه می‌کند که هیچ گاه طی دهه‌های بعد از انقلاب و عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده نشده است و در برخی از ما دچار تفسیر‌های متفاوت از این گفتمان جدید هستیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکترین پزشکیان وفاق ملی است، شاید در ایام انتخابات بحث‌ها بر سر این بود که این امر یک حرف کلیشه‌ای همانند همه دولت‌ها است در حالی که آقای پزشکیان به این حرف و شعار لباس عمل پوشاند. برای همه ما فضای جدیدی بوده و دچار واکنش‌های متفاوتی هستیم و نقد‌های متفاوتی داریم. بنده اولین فردی بودم که به رئیس جمهور نقد وارد کردم که چرا ترکیب کابینه اینگونه است، اما وقتی پاسخ وی را شنیدم که بعد از ۴ دهه از انقلاب نیاز به همراهی و همدلی و وفاق داریم به ایشان گفتم از امروز بنده یک منتقد همراه و همدل با دولت هستم و تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم این گفتمان و دکترین پیش برود.

وی افزود: در رأس کابینه آقای دکتر عارف قرار داشته به عنوان شخصیت علمی و دانشمندی که با تجربه است و همچنین در رأس کابینه اقتصادی دانشمند اقتصادی به نام آقای دکتر طیب نیا حضور دارد، مگر ما چند دانشمند همانند این دو نفر در کشور داریم. امروز کیک اقتصادی کشورمان پس از گذشت ۱۳ سال تنها ۲ درصد رشد پیدا کرده لذا هم اکنون یک دانشمند و چند وزیر پای کار مانند آقای نوری وزیر پیشنهادی جهاد، آقای میدری وزیر پیشنهادی تعاون و آقای اتابک وزیر پیشنهادی صمت و سایر اعضای کابینه می‌خواهد تا این کار را پیش ببرند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ان شاءالله با همدلی و همراهی دولت و مجلس کابینه‌ای تشکیل شود بعد از ۴ دهه مطابق با فرمایشات رهبری به سمت ایجاد یکدلی و همراهی حرکت کنند لذا درخواست دارم فضا را دوقطبی نکنید، فارس و غیر فارس، شیعه و سنی، ترک و عرب و بگذارید اکنون که یک رئیس جمهور می‌خواهد فضا را به سمت یکدلی سوق دهد اجازه تشکیل تیم وی را بدهید تا کشور به سمت ایجاد یک وفاق ملی حرکت کند.

وی افزود: برای ایجاد وفاق ملی نیاز داریم در رأس تیم اقتصادی همدلی و همراهی شکل بگیرد و در رأس سایر تیم‌های زیرساختی فردی باشد که حرف تمام کننده را بزند، ان شاءالله این تجربه جدید با موفقیت همراه باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *