یک محکوم به قصاص در زابل در پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» به زندگی بازگشت

12:04 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۶۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک محکوم به قصاص در زابل در پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» به زندگی بازگشت
رئیس شورای حل اختلاف سیستان و بلوچستان از رضایت اولیای دم یک پرونده قصاص در پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در زابل خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا بندانی اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان زابل و همت جهادگونه صلح‌یاران و ریش‌سفیدان شهرستان زابل و همچنین همکاری و همیاری رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زابل، با جلب رضایت اولیای‌دم در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» پس از ۳ سال پرونده قصاص با صلح و سازش مختومه شد.

وی از برگزاری چندین جلسه صلح و سازش با اولیای دم برای مختومه کردن این پرونده و اخذ رضایت خبر داد و گفت: پس از اعلام حکم قطعی قصاص نفس، اعضای شورای حل اختلاف زندان زابل با همکاری ریش‌سفیدان با هدف خیرخواهانه و به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش جلسات متعددی با خانواده اولیای دم برگزار کردند که در نهایت منجر به اخذ رضایت شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان افزود:اولیای دم در آخرین روز‌های محرم و در ادامه پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در اقدامی خداپسندانه محکوم علیه را بخشیده و عمری دوباره به وی بخشیدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *