رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: نیروی انتظامی و دستگاه قضا از مولفه‌های مهم در ایجاد امنیت و نظم هستند

14:12 - 06 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۱۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: نیروی انتظامی و دستگاه قضا از مولفه‌های مهم در ایجاد امنیت و نظم هستند
رئیس کل دادگستری استان سیستان وبلوچستان گفت: یکی از مولفه‌های مهم امنیت نیروی خدوم پرتلاش انتظامی و یکی دیگر از مولفه‌های ایجاد امنیت و نظم دستگاه قضایی است بدون تعامل و همکاری البته در حدود اختیارات قانونی به مقصد نمی‌رسیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان با سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان دیدار و انتصاب وی را به سمت فرمانده انتظامی استان تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های مهم امنیت نیروی خدوم پرتلاش انتظامی است، بیان کرد: امنیت مردم ایران و استان مرهون تلاش‌های فرماندهان و کارکنان خدوم انتظامی و سایر نیرو‌های امنیتی هستند که جای تقدیر و تشکر و سپاسگزاری دارد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نیز یکی دیگر از مولفه‌های ایجاد امنیت و نظم است، بیان کرد: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و مقصد ما نیز یک جاست منتها ماموریت‌های ما متفاوت است، بدون تعامل و همکاری البته در حدود اختیارات قانونی به مقصد نمی‌رسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد با یادآوری اینکه دادگستری در همه موفقیت‌های عملکردی خود پلیس را در کنار خود می‌بیند از تلاش و همراهی فراجا در کمک به احقاق حقوق عامه و مقابله با جرایم سطح استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروی انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *