رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از زندان ایرانشهر بازدید کرد

13:41 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۴۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از زندان ایرانشهر بازدید کرد
رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از زندان ایرانشهر بازدید کرد و گفت: تسهیلات قضایی مددجویان رأی باز و شاغل در بیرون از زندان که عملکرد مفیدی ندارند کاهش یابد.

خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به همراه هیئت قضایی، مدیرکل و مسئولین واحد‌های اداره کل به منظور ارزیابی شاخص‌های قضایی و شاخص‌های زندانبانی اسلامی از زندان ایرانشهر بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد هدف از حضور در زندان و دیدار با قضات و همکاران قضایی را تقدیر و تشکر از آنان دانست و گفت: وجود امنیت در استان نتیجه تلاش‌ها و ایثارگری‌های تک تک کارکنان و شایسته تقدیر است.

وی افزود: نوع نگاه ما ارشادی است و توقع داریم امور با توجه به سختی و مشقت شغل قضایی به خوبی پیشرفت داشته باشد.

وی گفت:در بحث ورود زندانیان به زندان تا جایی که می‌توانید از قرار مناسب و آسان استفاده کرده و آن‌ها را سریع به زندان نفرستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی خواستار نظارت بیشتر مجموعه قضایی بر رفتار و کردار مددجویان رأی باز و شاغل در بیرون از زندان شد و گفت: در صورت نداشتن عملکرد مفید تسهیلات قضایی این گروه کاهش یابد و از طرفی درخواست‌های قضایی چنین مددجویانی در شورای طبقه بندی محدود شود.

وی در ادامه به نظام نیمه آزادی اشاره کرد و گفت: در صورت صحیح اجرا شدن زمینه خوبی برای اشتغال زندانی پیش می‌آید.

در ادامه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد حضور و فعالیت قضات شهرستان در زندان رصد و مورد بررسی قرار گرفت و وی اظهار امیدواری کرد که در ماه آتی با تلاش مجموعه قضایی و زندان شاهد تغییر آمار‌ها باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید از زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *