پنج سارق مسلح در شهرستان هیرمند دستگیر شدند

15:20 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۰۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پنج سارق مسلح در شهرستان هیرمند دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری پنج سارق مسلح و کشف مقادیر قابل توجهی از انواع سلاح و مهمات و تجهیزات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند طی یک عملیات گسترده خبر داد.

خبرگزاری میزان-مهدی شمس آبادی گفت: با اشراف اطلاعاتی و فنی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری پرسنل فرماندهان انتظامی شهرستان‌های هیرمند و زابل باند پنج نفره شرارت و سرقت‌های مسلح در این شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این عملیات پیچیده که منجر به دستگیری پنج نفر از سارقین مسلح و توقیف چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت شد مقدار قابل توجهی نیز سلاح و مهمات کشف شد.

وی گفت: همچنین مقدار ۴ کیلو تریاک و ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین و ۲۰۰ گرم سوخته تریاک و ۲۰ کیلو شیشه از دیگر کشفیات عملیات فوق بوده است.

شمس آبادی افزود: هدف از این اقدامات قاطع و بازدارنده کاهش حداکثری وقوع جرم در این شهرستان است و با مجرمین و متخلفین با قاطعیت برخورد و اجازه‌ بر هم زدن نظم عمومی را به کسی نخواهیم داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *