دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد

13:01 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۲۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از محل ورود زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه (نقطه صفر مرزی) بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- صبح امروز شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه رئیس حوزه قضایی میرجاوه از زائر سرای محل اسکان زائرین پاکستانی، پایانه مرزی میرجاوه و نحوه خدمت‌رسانی به زوار بازدید کرد.

در این بازدید مهدی شمس‌آبادی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته جهت توسعه زیرساخت‌ها در مرز میرجاوه اظهار کرد: هدف از این بازدید تسهیل در امور و خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه در این ایام همه ساله دستگاه قضایی استان در کنار دستگاه‌های متولی و خدمت‌رسان بوده و است، افزود: در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی چه از لحاظ قضایی و چه از لحاظ مشکلات در ورود این عزیزان دستگاه قضایی نیز در کنار دستگاه‌های خدمت رسان برای تسریع موارد مذکور حضور دارد.

شمس‌آبادی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تجارب قبلی استان در میزبانی از زوار امام حسین (ع) گروه‌های مردمی و محلی منطقه امکانات خوبی را در اختیار این عزیزان قرار داده‌اند که طی این بازدید از محل و گفت‌وگو با زائرین همه ابراز رضایت داشته‌اند.

وی در رابطه با رعایت موارد و موازین بهداشتی زوار با توجه به شیوع بیماری آبله میمون اظهار کرد:هیچ گونه مورد مثبتی از این بیماری در بین زائرین مشاهده نشده است و به گفته و تاکید کادر درمانی حاضر در پایانه مرزی تمامی زوار قبل از ورود توسط کادر بهداشت معاینه می‌شوند و تمامی موازین بهداشتی نیز رعایت می‌شود.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و همکاران حوزه قضایی میرجاوه، گفت: از زحمات و اقدامات تمامی ارگان‌های دولتی و گروه‌های مردمی و محلی اعم از شیعه و سنی که واقعا با دل و جان و بدون منت پای کار آمده و به زائرین پاکستانی خدمت رسانی می‌کنند کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *