۳ فقره پرونده در پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» با سازش مختومه شد

11:18 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۷۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳ فقره پرونده در پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» با سازش مختومه شد
سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهید سعید محرمی بخش رودهن استان تهران از سازش در ۳ فقره پرونده به ارزش مجموع ۴۱۸ میلیارد ریال در این مجتمع و در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» خبر داد.

خبرگزاری میزان- حسن بختیاری اظهار کرد: یک فقره پرونده با موضوع الزام به تنظیم سند رسمی ملک به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به شعبه دوم ارجاع و این شعبه در وقت مقرر با حضور خواهان و خوانده تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: در نهایت در رابطه با این پرونده مقرر شد خوانده ظرف مدت ۱۵ روز ملک مورد معامله را در دفاتر اسناد رسمی به نام خواهان منتقل کند و بدین ترتیب این پرونده ۳۰۰ میلیارد ریالی در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» با سازش مختومه شد.

سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهید سعید محرمی بخش رودهن استان تهران همچنین گفت: یک فقره پرونده دیگر نیز با موضوع مطالبه وجه ملک به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به اجرای احکام ارجاع و این واحد در وقت مقرر با حضور خواهان و خوانده تشکیل جلسه می‌دهد.

وی ادامه داد: در نهایت در رابطه با این پرونده مقرر شد خوانده ثمن معامله به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال معادل ۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان را به فروشنده پرداخت کند و بدین ترتیب این پرونده ۳۳ میلیارد ریالی در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» با سازش مختومه شد.

بختیاری در ادامه یادآور شد: یک فقره پرونده دیگر هم با موضوع ملک به مبلغ ۸۵ میلیارد ریال به شعبه دوم شورای حل اختلاف ارجاع و در رابطه با این پرونده نیز مقرر شد خوانده سند ملک خریداری شده را در دفترخانه شماره ۳ رودهن انتقال دهد و نیز خواهان ۲ دانگ از ملک آپارتمان مورد دعوا را که خوانده بنام وی تنظیم سند کرده بود را به خوانده انتقال دهد و آپارتمان را تخلیه و تحویل خوانده کند و بدین ترتیب این پرونده نیز در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» با سازش مختومه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *