رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: تمهیدات برای احیای موقوفات با رویکرد توجه به حقوق مردم انجام شود

8:51 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: تمهیدات برای احیای موقوفات با رویکرد توجه به حقوق مردم انجام شود
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل وقفیات باید از طرق غیر قضایی حل شود، گفت: تمهیدات لازم جهت حل مشکلات وقفیات در استان به گونه‌ای انجام شود که مردم متضرر نشوند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین بخشی‌پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی در دفتر محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان حاضر و با وی دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی ضمن تبرک اعیاد گذشته و تقدیر از حضور مردم در انتخابات گفت: تا جایی که امکان دارد مشکلات وقفیات از طریق غیر قضایی حل و درصورت نیاز به اقامه دعوی، ادله ارائه شده متقن و از توان اثبات ادعا برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات نیز در استان در حوزه وقفیات به گونه‌ای انجام شود که مردم متضرر نشوند، ادامه داد: دستگاه قضایی از مسیر عدالت خارج نمی‌شود و بر اساس مستندات ارائه شده حکم صادر می‌کند.

محمدجعفر عبدالهی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص وقف و افزایش آگاهی عمومی در جامعه تأثیر مثبتی در جهت رفع مشکلات موجود دارد و مردم متدین استان باتوجه به اعتقادات خود، همکاری لازم در این زمینه خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ابتدای این دیدار به بیان مشکلات موجود پرداخت و پیشنهاداتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: موقوفات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *