رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی: در خدمت‌رسانی به نیازمندان واقعی پیش قدم باشیم

13:29 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۲۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی: در خدمت‌رسانی به نیازمندان واقعی پیش قدم باشیم
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: در خدمت‌رسانی به نیازمندان و فقرا اولویت بندی و نوبت دهی معنایی ندارد و باید پیش قدم بود.

خبرگزاری میزان- هیئت امنای هیئت ابوالفضلی بیرجند و مدیرعامل و هیئت امنای مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) با محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدجعفر عبداللهی با اشاره به سفارشات اهل بیت و قرآن در خصوص کمک به نیازمندان گفت: امام علی علیه‌السلام برخی امور و کمک را به کارگزاران واگذار می‌کردند تا آنها را انجام دهند، اما در کمک به مستمندان، فقرا و ایتام خودشان اقدام می‌کردند که نشان از اهمیت موضوع و ثواب بالای آن دارد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در خدمت‌رسانی به نیازمندان و فقرا اولویت بندی و نوبت دهی معنایی ندارد، ادامه داد: در بازدیدهایی که از مناطق دور افتاده و روستاهای محروم داشتیم افراد آبرومندی را مشاهده کردیم که نیازمند کمک جدی بودند، فقرا و ایتام حضور داشتند که با مستمری بسیار پایین امور زندگی را می گذراندند، لذا باید توجه جدی جهت رفع نیازها و مشکلات آنها صورت پذیرد.

محمدجعفر عبداللهی افزود: در استان لازم است هم‌افزایی و برنامه ریزی از سوی همه خیرین برای خدمت‌رسانی صورت پذیرد تا توزیع کمک‌ها و خدمات به صورت عادلانه انجام شود و این‌طور نباشد که عده‌ای از قلم بیفتند و عده‌ای دیگر چندین نوبت کمک دریافت کنند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بر پیش قدم بودن در خدمت‌رسانی به نیازمندان واقعی تأکید کرد و گفت: محرومیت‌زدایی و توانمندسازی از دیگر موضوعات مهمی است که توجه و عنایت جدی خیرین عزیز را می طلبد زیرا بسیاری از افراد آسیب دیده وجود دارند که نیازمند درمان هستند و می‌بایست ابتدا درمان و سپس با توجه به کارایی آنها مشغول به کار شوند.

در پایان محمد جعفر عبداللهی از اهداف بلندی که خیرین استان دنبال می‌کنند و همچنین خدمات ارزشمندی که ارائه می‌دهند تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این دیدار کریم پور و خیریه از اعضای هیئت امنای هیئت ابوالفضلی بیرجند و توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند و نیازهای ضروری مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) از جمله مشکلات حقوقی و قانونی را مطرح کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *