رئیس کل دادگستری اردبیل برای حمایت از تولید از شهرک صنعتی استان بازدید کرد

9:43 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۵۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اردبیل برای حمایت از تولید از شهرک صنعتی استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری اردبیل در راستای تداوم سیاست‌های حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی این استان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- همزمان با هفته قوه قضاییه و در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل با همراهی دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری از واحد تولیدی صنایع غذایی آیدا گستر ایرانیان، فرآوری و صادر کننده فرآورده‌های گوشتی و نیز فولاد سپهر سبلان تولید کننده انواع شمش فولادی، میلگرد، تیر آهن، ورق و...، بازدید کرد.

واحد صنایع غذایی آیدا گستر که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی از سراسر کشور فعال بوده و بخش عمده‌ای از محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند، در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده و هم اکنون با ۴۰ درصد ظرفیت کارخانه با ۱۴۸ نفر که حدود ۶۰ درصد آن را جامعه زنان تشکیل داده‌اند فعالیت دارد.

بنابر اظهارات مدیران این واحد صنعتی در صورت حمایت و رفع موانع و مشکلات، زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر در این واحد فراهم می‌شود.

تأمین سرمایه در گردش با استفاده از اعطای فرجه برای بازپرداخت اقساط معوقه از بانک کشاورزی، عمده خواسته مدیران این واحد بود که با طرح در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، مشکلات این واحد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

واحد صنعتی فولاد سپهر سبلان نیز در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده و هم اکنون با سرمایه گذاری به میزان ۲ هزار میلیارد تومان و با اشتغال ۳۱۵ نفر فعالیت دارد که در صورت استفاده از تمام ظرفیت آن، زمینه اشتغال ۶۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

این واحد تولیدی بنا به گفته مسئولان آن در حال حاضر ۲۸۰ هزار تن محصولات متنوع فولادی برای مصارف داخلی و خارجی تولید می‌کند که در سال ۱۴۰۲ به عنوان واحد نمونه کشوری و چندین جوایز برتر کشوری در سال‌های اخیر کسب کرده است.

مشکل عمده این واحد تولیدی در مورد نحوه محاسبه بهای برق کارخانه است که پس از استماع مشکلات آن از سوی رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دستورات لازم برای ایجاد هماهنگی و همکاری با استفاده از ظرفیت‌های استانی برای حل مشکل مطروحه از سوی وی صادر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حمایت از تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *