۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل اعاده به وضع سابق شد

9:20 - 02 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۳۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل اعاده به وضع سابق شد
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از بازگشت ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی استان به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان به بیت‌المال خبر داد.

خبرگزاری میزان- دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اردبیل به مناسبت هفته قوه قضاییه، در محل مصلای امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل برگزار شد.

در این میز خدمت جهادی معاونین قضایی، روسای محاکم مستقر در مرکز استان و روسای سازمان‌های تابعه قضایی نیز حاضر و ضمن استماع و رویت درخواست‌های مراجعین دستورات لازم را صادر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو سپس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل، با اشاره آمار عملکرد تشکیلات قضایی استان از رسیدگی به بیش از ۵۰۰ هزار پرونده در سال گذشته در دادگستری استان خبر داد.

وی با اشاره عملکرد شاخص استان در سطح کشور در زمینه سنددار کردن زمین‌های کشاورزی اظهار کرد: اقدام جهادی و قابل تقدیر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سال گذشته به اندازه اقدامات ۱۰ سال گذشته بوده است و هم اکنون حدنگاری کل استان به ۷۵ درصد رسیده است.

اشاره به پرونده‌های مرتبط با حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید و اعاده ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان از دیگر موارد مورد اشاره رئیس کل دادگستری استان در سخنرانی پیش از خطبه‌های‌های نماز جمعه بود.

گفتنی است؛ مسئولان قضایی استان سپس نماز جمعه را به امامت آیت‌الله عاملی امام جمعه اردبیل اقامه کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *