رئیس کل دادگستری اردبیل: دستگاه قضایی استان به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر رسیدگی می‌کند

10:42 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اردبیل: دستگاه قضایی استان به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر رسیدگی می‌کند
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آمادگی دستگاه قضایی استان در راستای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر و حمایت قضایی از آنان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در دیدار مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، برجسته‌ترین ویژگی اخلاقی شهید دکتر بهشتی را قانون‌مداری ایشان دانست و اظهار کرد: آن شهید بزرگوار در طول عمر با برکت خود با علم و دانش توام با قانون‌مداری و قانون‌گرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری در دستگاه قضایی داشت و تواتست با الهام از احکام و شرعیت اسلامی نقش ممتازی در تدوین قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کند.

وی در ادامه با بیان مختصری از عملکرد دستگاه قضایی استان، گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و دستگاه قضایی استان با اهتمام اداره کل زندان توانسته است در ۳ سال متوالی در شاخص‌های ارزیابی ۱۸گانه رتبه برتر کشوری را به ویژه در بحث اشتغال و مهارت‌آموزی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها به دست آورد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اقدام بر اساس سند تحول و تعالی قضایی، توجه مضاعف به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، برخورد قاطع و جدی با اخلالگران نظم و امنیت و جرایم خشن و نیز استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین در امر تسریع و تسهیل در رسیدگی به امورات مردم را از مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی استان برشمرد.

وی در پایان یاد آور شد: دستگاه قضایی استان با ادای احترام به جامعه شریف ایثارگران آمادگی دارد ضمن رسیدگی به مشکلات آنان، مطابق با قانون حمایت‌های قضایی لازم را از این قشر عزیز داشته باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مسئولان قضایی استان، حمایت و پشتیبانی‌های قضایی و قانونی دستگاه قضایی را مهمترین عامل و دلگرمی در راستای ارائه خدمت به خانواده‌های محترم شهدا و جامعه ایثارگران عنوان کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *