گفت‌وگو|

تشریح آخرین وضعیت تیم ملی دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس توسط نوید قاسمی

8:15 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۷۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تشریح آخرین وضعیت تیم ملی دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس توسط نوید قاسمی
سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - چندی پیش نوید قاسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دوچرخه‌سواری بی ام ایکس از سوی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری حکم گرفت. 

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری BMX در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برپایی اردو‌های تیم ملی و شرکت در یک تورنمنت بین‌المللی در روسیه برای ثبت اولین حضور این رشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: نخستین اردو‌های رسمی تیم ملی در بخش مردان به طور رسمی برگزار می‌شود و قرار است در چند ماه آینده برای نخستین بار تیم ملی راهی بازی‌های قهرمانی آسیای این رشته شود.

وی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری BMX قهرمانی آسیا چند سالی است برگزار می‌شود، اما ما به طور رسمی برای اولین بار راهی این رقابت‌ها خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی درباره انتخاب نفرات راه یافته به اردو‌ها هم بیان داشت: این نفرات از کل کشور انتخاب شده‌اند و بهترین‌ها به اردو می‌آیند. از این بین بهترین نفرات راهی اردوی روسیه خواهند شد. تلاش می‌کنیم تا در کنار اردو در یک تورنمنت هم در این کشور حاضر شویم.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ما برای مردادماه است و تا این زمان قطعاً یک مسابقه انتخابی با حضور نفرات برگزیده سراسر کشور برگزار می‌کنیم و در نهایت ۳ نفر از بخش مردان و یک نفر از بخش زنان به این اردوی تدارکاتی خواهند رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *