رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حوزه‌های قضایی دشستستان و تنگستان بازدید کرد

12:10 - 11 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۰۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حوزه‌های قضایی دشستستان و تنگستان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در حوزه‌های قضایی شهرستان دشتستان و تنگستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز در جریان دیدار از حوزه‌های قضایی دشتستان و تنگستان استان بوشهر و در حاشیه برنامه ملاقات مردمی اظهار کرد: این دیدار‌ها به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و درخواست‌های آن‌ها انجام شد.

وی افزود: شنیدن دغدغه‌های مردم و رسیدگی به خواسته‌ها، پیشنهاد‌ات و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.  
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: اولویت اصلی دستگاه قضا در استان بوشهر مردم‌داری و با مردم بودن است، که به همین منظور به کلیه مسئولین حوزه‌های قضایی استان تاکید شده است تا علاوه بر رعایت احترام به مردم و تکریم آن‌ها در بین مردم باشند و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد استماع قرار داده و رسیدگی و پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات آنان انجام دهند.

مهرانگیز در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین قضایی هر حوزه باید از مسایل و مشکلات حوزه خود آگاه باشند گفت: در این دیدار‌ها مردم علاوه بر خواسته‌های قضایی خود، مطالباتی در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی و موضوعات اجتماعی دارند که روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی باید به این مسائل ورود کرده و پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه را داشته باشند.  

در این دیدار‌ها درخواست‌های ارباب رجوعان و مراجعین عمدتا تبدیل قرار، اعسار و تسریع در رسیدگی، اعمال ماده ۴۷۷ و مسائل مختلف دیگر بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعدت قانونی صادر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *