رئیس کل دادگستری بوشهر مشکلات خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان بالای ۱۴ سال را مورد بررسی قرار داد

10:37 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۳۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری بوشهر مشکلات خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان بالای ۱۴ سال را مورد بررسی قرار داد
رئیس کل دادگستری بوشهر ضمن بازدید از خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان بالای ۱۴ ساله گفت: مجموعه سالمندان دارای کمبود‌هایی بود که توسط خیرین مایحتاج آن‌ها تهیه شد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان از خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان بالای ۱۴ سال بوشهر شبانه بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از بخش‌های مختلف این مجموعه‌ها بازدید و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

مهرانگیر در ادامه با حضور در مجموعه نگهداری سالمندان با آن‌ها دیدار و به صورت چهره به چهره صحبت کرد و سخنان آنان را مورد استماع قرار داد و در مواردی نیز دستوراتی ارائه داده شد.

وی گفت: در بازدید قبل مقرر شد تشک‌های مرغوب برای این سالمندان تهیه شود که تعدادی تهیه شده است و از خیرینی که سالمندان را یاری کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر پس از دیدار با سالمندان در مرکز نگهداری معلولین بالای ۱۴ سال حضور یافت و در این مجموعه نیز از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و مسائل آن‌ها را مورد بررسی قرار داد و در ادامه به صورت چهره به چهره با معلولین دیدار کردند.

مهر انگیز افزود: این مجموعه‌ها دچار کمبود‌هایی از جمله اقلام بهداشتی، البسه، مایحتاج غذایی است که از مسئولین، مردم و خیرین تقاضا داریم آن‌ها را را یاری کنند.

گفتنی است در این بازدید‌ها مدیرکل بهزیستی نیز حضور داشت که طی گزارشی، روند رسیدگی به این افراد را ارائه کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *