سند ۱۳۳ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صادر شد

16:33 - 09 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۸۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سند ۱۳۳ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صادر شد
رئیس کل دادگستری بوشهر از صدور سند ۱۳۳ هکتار از اراضی خبر داد گفت: صدور سند مالکیت در کاهش کلاهبرداری و جعل تاثیر مطلوبی دارد.

خبرگزاری میزان - در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اسناد مالکیت ۱۳۳ هکتار از اراضی مالکیت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر تحویل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان شد.

مهرانگیز در این مراسم با اشاره به شعار سال افزود: در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیت‌های مردمی برای رشد تولید بهره گرفت که به همین منظور صدور اسناد اراضی واحد‌های صنعتی نقش مطلوبی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش وکاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

مهرانگیز خاطرنشان کرد: حل مشکلات تولیدکنندگان در تامین وثیقه بانکی برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی واحد‌های تولیدی و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تشکیل مستمر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی مجموعه قضایی استان بوشهر پیگیری‌های خوبی در جهت ایجاد و تقویت هم‌افزایی میان ارکان و بخش‌های تاثیرگذار در حل مشکلات واحد‌های تولیدی صورت گرفت که نتایج قابل توجهی در پی داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در ماه گذشته ستاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر برای حل مشکل یک واحد تولیدی ورود کرد و مشکل واردات ۵۰۰ دلاری یک شرکت تولید باتری حل شد. 

در ادامه بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: کمیته بررسی مسائل و مشکلات ثبتی استان، با ورود به مشکلات صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی اختلافاتی که باعث شده بود ۵ سال این اسناد صادر نگردد را بررسی و راهکار‌هایی ارائه کردند و این اسناد صادر شد.

وی در پایان گفت: از ۲۰ شهرک صنعتی استان بوشهر ۱۶ شهرک صنعتی در سطح استان به مساحت ۵ هزار ۴۴۲ هکتار سند مالکیت صادر گردیده و این آمادگی را داریم که در کمترین زمان ممکن بقیه اسناد مالکیت اراضی شهرک‌های صنعتی را صادر کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: صدور سند تک برگ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *